The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

erka

Well-known member
Ik moet eerlijk zeggen, het viel me een beetje tegen. Ik had gerekend op minstens 100.000 man.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja hallo, dan moet je zo?n huldiging niet tegenover Barca- Bayern zetten.
Het zijn voor een groot gedeelte toch ook gewoon voetbalfans.
Beetje dom en vooral laat naar mijn gevoel, maandag had toch ook wel gekund?
 

ALenstra

Well-known member
Volgens RTL doen KNVB en justitie onderzoek naar spreekkoren die geroepen zijn tijdens de huldiging.
 

erka

Well-known member
Echt, er is 0 rel geweest, 0 dingen gesloopt, 0 helemaal niks. En dan heb je zo'n stagiair bij de pers en een OM dat zich natuurlijk dood verveelt door alle bezuinigingen en dan gaan ze dit onderzoeken.

Is al diverse keren door de rechter naar gekeken en steeds zelfde conclusie: niet genoeg om iets mee te doen. Zelfde als "wie niet springt die is een boer/fries/eagle". Er is op zichzelf niks strafbaars aan. Was ook de conclusie van de rechter.

Zoek maar op.
 

A345

New member
Echt, er is 0 rel geweest, 0 dingen gesloopt, 0 helemaal niks. En dan heb je zo'n stagiair bij de pers en een OM dat zich natuurlijk dood verveelt door alle bezuinigingen en dan gaan ze dit onderzoeken.

Is al diverse keren door de rechter naar gekeken en steeds zelfde conclusie: niet genoeg om iets mee te doen. Zelfde als "wie niet springt die is een boer/fries/eagle". Er is op zichzelf niks strafbaars aan. Was ook de conclusie van de rechter.

Zoek maar op.

Wel een beetje natuurlijk treurig om dit te zingen nadat je zelf een hoofdprijs hebt gepakt. Het vergelijken blijkt voor veel supporters nogal altijd veel belangrijker dan het eigen succes.
 

Mr. Wrong

New member
"En wie niet springt...

..is iemand die voor Ajax is en waarvan ik hun geuzennaam niet mag gebruiken omdat ik dan antisemitisch zou zijn, terwijl zij het zelf ook steeds
gebruiken.

En wie niet springt..."

Dat bekt toch ook voor geen meter?
 

erka

Well-known member
Nijland zei meteen na afloop, op het veld, dat ze maximaal 40.000 man verwachtten.

Het was ook niet helemaal serieus hoor.... ;)
Ik vond het nog aardig veel, maar er zullen zeker ook een hoop successupporters bijzitten inderdaad.

Dat van de OM was dus onzin inderdaad. OM komt er na een dag al achter dat dit niet strafbaar is. Slimme jongens daar. Laten ze eens achterstallige rechtzaken gaan afhandelen ipv dit soort geneuzel.
 

erka

Well-known member
Interessant. De bekerfinale ging tussen Groningen en Zwolle (G wint)

De bekerfinale bij het volleybal ging tussen Groningen en Zwolle. (Z)
De finale in de volleybalcompetitie ging ook tussen Groningen en Zwolle. (Z)
De bekerfinale in het basketbal ging ook tussen Groningen en Zwolle (G)

En nu staan Groningen en Zwolle allebei ook voor in de halve finales van het basketbal.
Ook wellicht de finale in de basketbalcompetitie tussen Groningen en Zwolle....
 
Bovenaan