The Jukebox

Unregistere

Well-known member
Eigenlijk heb ik zin om tot in lengte der dagen muntjes aan RiRi te doneren. Vandaag dus weer.


Intens gezongen.
 

Unregistere

Well-known member
Het zou gewoon goed zijn om een muntje te spenderen aan een nummer van Rihanna. Voor de afwisseling dan eens een nummer waarop zij juist gezellig meedoet en niet de hoofdartieste is. Zonder dat ze tweede viool speelt overigens.


Bad girl RiRi now
 

Unregistere

Well-known member
Zonnig weertje vandaag. Dan is een zangeres uit het warme Barbabos natuurlijk ideaal voor de munt van de dag. Laat Rihanna nu net uit Barbados komen... Muntje voor RiRi dus!


Weetje van de dag: wisten jullie dat Rihanna eigenlijk Robyn Fenty heet?
 

Unregistere

Well-known member
Kwam net nog een muntje tegen in mijn korte broek, toen ik die toch maar verwisselde voor een langer exemplaar. Kan ik mooi doneren aan een nummertje van Rihanna. Tenzij Fregge inmiddels weet wie Floor Jansen is, maar dat zal niet. Dus laat maar wat horen, RiRi!

 

Unregistere

Well-known member
Rihanna doet ook aan toffe samenwerkingen. Zelfs met ex-Beatles. Is gewoon gaaf van RiRi, dus een muntje voor dit nummer.

 

Atreides

Well-known member
Gewetens vraagje: Lana del Rey of RiRi?

Ga ik ondertussen verder met het meeste foute en catchy nummer van RiRi:

 

Unregistere

Well-known member
Vandaag gaat het muntje eens een keer naar Ben Harper. Voor een nummer over een thema dat helaas nog altijd actueel is.

 

Unregistere

Well-known member
Dit nummer werd na de aanslagen van 9/11 van de Amerikaanse persing gehaald trouwens. Zonde, want het past perfect op het album.
 

Unregistere

Well-known member
Op de nieuwe plaat van Run The Jewels staat ook een nummer over dit thema, dat helaas nog altijd actueel is. Muntje voor deze track:

[video]


And everyday on evening news they feed you fear for free
And you so numb you watch the cops choke out a man like me
And 'til my voice goes from a shriek to whisper, "I can't breathe"
And you sit there in the house on couch and watch it on TV
The most you give's a Twitter rant and call it a tragedy


En gewoon al geschreven voor het ook daadwerkelijk zo zou gebeuren. Pijnlijk.
 

Unregistere

Well-known member
Het voelt wel goed om ook op vrijdagmiddag een muntje te doneren aan een nummer over een onderwerp dat helaas nog altijd actueel is.

[video]
 

Unregistere

Well-known member
Waarom zou je op een zonnige zaterdagmiddag eigenlijk geen muntje kunnen doneren aan een nummer over een onderwerp dat helaas nog altijd actueel is? Precies, dat kan gewoon.

[video]
 

de waan

Well-known member
Fijn, Tom Morello doet het nog steeds en het gitaarspel is nog altijd herkenbaar. (En een bazenopmerking op Twitter onlangs.)
 
Bovenaan