The Jukebox

Makanaky

Well-known member
Oja, van die bungelhoes (Black Mile to the Surface). Plaat is destijds een beetje blijven liggen op de grote nog-te-luisteren stapel. Nu is het moment.

Unregistere

Well-known member
Peter Doherty heeft zijn talent natuurlijk grotendeels verkwanseld doordat hij niet van de meest uiteenlopende substanties af kon blijven. Maar nummers schrijven kan hij natuurlijk wel. Daarom nog even een muntje voor een oudje van The Libertines, mijn favoriet van Doherty.

Unregistere

Well-known member
En waarom vandaag de muntjes op zak houden, als je ze ook kunt doneren aan een nummertje van Of Monsters And Men?

Unregistere

Well-known member
Het eerste muntje van het nieuwe jaar is dan gewoon voor Angel Olsen. Gelijk voor een lekker lang nummer, kunnen we even rustig opstarten.

Unregistere

Well-known member
Jongens toch, die jukebox staat daar te verstoffen in het hoekje! Snel een muntje om te voorkomen dat hij vastloopt. Ik heb nog wat over uit Spanje, dus dit muntje gaat naar Andy Shauf. Later deze maand een nieuw album van hem!

Unregistere

Well-known member
Vandaag kwam ik nog een muntje tegen in de zak van een broek die ik mee had genomen naar Marbella. Handig, kan ik mooi in de jukebox mikken en dan schallen de klanken van dit nummer van Ben Harper snel zat door de kantine:

Unregistere

Well-known member
Goede, SanMark. !

Dit boek gekregen voor kerst:

9200000103007968.jpg

Opzet is leuk. Alle maanden zijn gekoppeld aan een bepaald genre, voor iedere dag staat er dan een album beschreven. Ik probeer ook echt elke dag het betreffende stukje te lezen. Januari staat voor de blues en onlangs kwam Rain Dogs van Tom Waits voorbij. Die plaat heb ik, maar had ik ook al lang niet gedraaid. Nu weer opgezet.

Muntje gaat dus ook naar Waits:

Unregistere

Well-known member
En nu gaat het muntje in de jukebox voor een nummer van de nieuwe Roosbeef, getiteld Lucky. Goed dat ze terug is!

de waan

Well-known member
Muntje voor deze skitterende van Meindert Talma over zijn weinig succesvolle deelname aan 2 voor 12.

Unregistere

Well-known member
Ook deze vegetariër kan Roosbeef niet versmaden.

Terecht! En ook een fijne keuze van Meindert, zeker weten dat Abubakari dat kan waarderen.

Waarschijnlijk geldt dat minder voor het nummer waaraan ik mijn muntje spendeer. Dat is de openingstrack van het album Seeking Thrills van Georgia. Dame met een voorliefde voor drums, voormalig voetbalster bovendien.

Bovenaan