Een gesponsorde vakantie naar een priv? eiland in de Malediven. Het klinkt misschien als een droom, maar volgens Sylvie Meis (41) is het hard werken. Ze deelt haar heftige verhaal in de nieuwste Grazia.
Volgers van Sylvie hebben op Instagram kunnen zien hoe de diva vakantie viert op de Malediven. Ze deelde jaloersmakende kiekjes van haar luxe tripje, maar nu blijkt dat deze vakantie ook een donkere keerzijde heeft. "Sommige dagen heb ik niet eens kunnen lunchen", zo vertelt ze aan Grazia. Het zit namelijk zo: Sylvie werd door een groot Duits reisplatform gevraagd of ze op "influence-vakantie" wilde naar een droombestemming, maar dan moest ze wel berichten op social media plaatsen.
Sylvie Meis is helemaal in love: 'Ik ben heel gelukkig'
Sylvie zei natuurlijk volmondig ja en ging samen met haar hair en make-up artist Gogo op pad. Die paar berichten op social media vielen alleen vies tegen. "My goodness, wat is dat veel werk." De ex van Rafael van der Vaart legt uit: "Het is daar ook paradijselijk, maar ik moest twee accounts bedienen." Naast de foto's op haar eigen Instagram, moest ze ook berichten plaatsen op het account van het reisplatform. "Dat betekent dat je een compleet boekwerk meekrijgt van alle posts die je moet doen. Per dag moest ik vier Insta Story's per account maken. Elke video moest ook weer vier verschillende 'blokjes hebben' - reken maar uit." Als klap op de vuurpijl moest ze ??k nog vier foto's per account plaatsen.
Het bleef niet alleen bij foto's maken en model staan. Nee, Sylvie moest ook nog het juiste filter kiezen, de juiste tekst en de juiste muziek. "Ik ben een perfectionist, daar maak ik het mezelf ook niet makkelijk mee." En vanwege die drukke dagen is het dus ook wel eens voorgekomen dat ze de lunch moest overslaan. "Het was goed voor mijn lijn - perfect gewoon", grapt ze.
Luxe
Gelukkig kreeg Syl wel iets terug voor al dat harde werken. Een kamer in het resort kost namelijk 7000 euro per nacht en kan zelfs oplopen tot 26.000 euro. "Alles ademt luxe." De glamourbabe had zelfs een butler tot haar beschikking die onder meer haar kleding in de walk-in-closet hing en haar een elastiekje bracht als ze er bij het ontbijt achter kwam dat ze die was vergeten. Maar het fijnst was toch wel dat de paparazzi in geen velden of wegen te bekennen waren. "Ik kon daar in de buitendouche staan en gewoon het zand uit mijn bikinibroekje spoelen als dat nodig was. Dat ga ik echt niet doen in St. Tropez."
Al het harde werken van Syl heeft wel jaloersmakende kiekjes opgeleverd. Opvallend genoeg is ze bijna alleen maar op het strand te zien en zien we weinig van het luxe resort.