Prachtige strot in dat dametje hoor en ik hou heel erg van covers in dit soort programma's maar ze blijft echt wel in de schaduw van die ouwe mompelaar hiermee vind ik.
Frank Boeijen is onge?venaard natuurlijk. Maar dit is wel ??n van de eerste van dat heel vaak gecoverde liedje waar ik echt van genoten heb.
Haha, Glennis Grace. Talentloze schreeuwlelijk.
Dat is wel onzin, ik ken haar via een ex-collegaatje van me en het is inderdaad een behoorlijk zelfingenomen naar wijf maar ze kan wel giga goed zingen en ik zou haar zo nog een keer doen.
Ja hoor, absoluut niet luisteren naar commerci?le meuk want het is pas interessant als je alleen murmelende doorgesnoven gesubsidieerde mafkezen kan waarderen. Volgens mij zijn er maar 2 soorten muziek, 1 die ik leuk vind en 1 die ik niet zo kan waarderen. Wat de artistieke waarde of de verkoopbaarheid is daar hecht ik geen waarde .
Niks mis mee vind ik, zoals ze Empire zong vond ik best heel lekker.Ik weet niet precies op wie je reageert maar het heeft m.i. niks met commercieel te maken maar met makkelijk scoren. Wat kan zo'n Glennis Grace nou werkelijk behalve totaal emotieloos liedjes van anderen nazingen? Nep, gekunsteld, plastic. Vliegtuigvoer.
Kan ik ook heel goed waarderen, prima stem en die zou ook prima zwaardere stukken kunnen zingen.Laat ik het anders formuleren, Robbie Williams een zanger noemen ipv entertainer.
Leuk als iemand entertaint maar ga het aub geen zanger of zangeres noemen.
Waarom? Als ik iets goed vind is het sowieso ook leuk voor mij.Maasveld zei:Leuk en goed zijn natuurlijk twee totaal verschillende dingen.