The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Ik moest hierdoor ineens weer aan dat liedje denken samen met Within Temptation al weer jaar of 10 terug, geweldig met die mix van echt gewoon Boeijen en het bombastische, ga maar even genieten!

 

leo1949

Well-known member
Iets waar ik toen en nu nog graag naar luister is het project This Mortal Coil met o.a. de mooie sopraanstem van Elizabeth Fraser.
This mortal coil is geen band, maar een samenwerkingsvorm van muzikanten in verschillende samenstellingen naar het idee van platenbaas Ivo Watts-Russell.


Ik offer dit muntje graag op aan This mortal coil zodat jullie ook kunnen meegenieten van het mooie nummer "Kangaroo"
dat komt van de CD It'll End in tears. Het genre van deze CD kun je omschrijven als Gothic rock,
maar je kan ook heerlijk op de bank liggen luisteren en dan is het meer dream pop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prachtige strot in dat dametje hoor en ik hou heel erg van covers in dit soort programma's maar ze blijft echt wel in de schaduw van die ouwe mompelaar hiermee vind ik.

Frank Boeijen is onge?venaard natuurlijk. Maar dit is wel ??n van de eerste van dat heel vaak gecoverde liedje waar ik echt van genoten heb.
 

Shayman

New member
Frank Boeijen is onge?venaard natuurlijk. Maar dit is wel ??n van de eerste van dat heel vaak gecoverde liedje waar ik echt van genoten heb.

Dat is zeker zo en ook mooi gedaan hoor maar als ik sommige covers hoor van Do en Glennis Grace bijvoorbeeld dan doen mij die wel net wat meer ook al was er genoeg prut in de Beste Zangers, er waren ook genoeg parels. Die handel rond Ali B is ook niet echt mijn ding met dat gerap maar daar zaten ook heel mooie stukjes tussen.

Weet je wat ik nu echt een knelpunt vind? Edwin Evers! Ik geniet elke ochtend met hem op de radio maar die zou echt geniale muziek kunnen maken, hij is niet de beste zanger maar die kan wel zo perfect alle tonen aan elkaar knopen, dat is echt niet normaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben absoluut geen Glennis Grace fan. En Do word ik ook niet echt enthousiast van. Zo zie je maar, smaken verschillen!

Edwin Evers zal ik eens wat van opzoeken.

Voor nu ga ik even door op de covertour:

 

Janssen

Well-known member

Dat is wel onzin, ik ken haar via een ex-collegaatje van me en het is inderdaad een behoorlijk zelfingenomen naar wijf maar ze kan wel giga goed zingen en ik zou haar zo nog een keer doen.

Dat je hoog kunt uithalen maakt je nog geen goede zangeres. 13-in-een-dozijn talentenshow materiaal als je het mij vraagt.
 

inhethoekje

Active member
Als een schreeuwbek als Klennis Kreece hier een muntje krijgt opteer ik voor een slot van dit topic.
Edwin Evers muzikaal vinden, dan houdt het op.

En dan wordt ik beticht dat ik achter de geraniums moet gaan zitten net als iemands ouwe moer omdat ik als guilty pleasure weleens Tros Muziekland op heb staan.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Wat een ellende. Ga eens naar echte zangeressen luisteren, vlegels.


 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Ja hoor, absoluut niet luisteren naar commerci?le meuk want het is pas interessant als je alleen murmelende doorgesnoven gesubsidieerde mafkezen kan waarderen. Volgens mij zijn er maar 2 soorten muziek, 1 die ik leuk vind en 1 die ik niet zo kan waarderen. Wat de artistieke waarde of de verkoopbaarheid is daar hecht ik geen waarde aan.

Wel lekker nummertje trouwens Janssen.

Overigens vind ik het ook prima dat iemand graag naar de TROS-muziek luistert, ik heb ook genoeg leuke luisternummers daar gehoord.
 

Janssen

Well-known member
Ja hoor, absoluut niet luisteren naar commerci?le meuk want het is pas interessant als je alleen murmelende doorgesnoven gesubsidieerde mafkezen kan waarderen. Volgens mij zijn er maar 2 soorten muziek, 1 die ik leuk vind en 1 die ik niet zo kan waarderen. Wat de artistieke waarde of de verkoopbaarheid is daar hecht ik geen waarde .

Ik weet niet precies op wie je reageert maar het heeft m.i. niks met commercieel te maken maar met makkelijk scoren. Wat kan zo'n Glennis Grace nou werkelijk behalve totaal emotieloos liedjes van anderen nazingen? Nep, gekunsteld, plastic. Vliegtuigvoer.
 

inhethoekje

Active member
Laat ik het anders formuleren, Robbie Williams een zanger noemen ipv entertainer.

Leuk als iemand entertaint maar ga het aub geen zanger of zangeres noemen.
 

Shayman

New member
Ik weet niet precies op wie je reageert maar het heeft m.i. niks met commercieel te maken maar met makkelijk scoren. Wat kan zo'n Glennis Grace nou werkelijk behalve totaal emotieloos liedjes van anderen nazingen? Nep, gekunsteld, plastic. Vliegtuigvoer.
Niks mis mee vind ik, zoals ze Empire zong vond ik best heel lekker.

Laat ik het anders formuleren, Robbie Williams een zanger noemen ipv entertainer.

Leuk als iemand entertaint maar ga het aub geen zanger of zangeres noemen.
Kan ik ook heel goed waarderen, prima stem en die zou ook prima zwaardere stukken kunnen zingen.

Maasveld zei:
Leuk en goed zijn natuurlijk twee totaal verschillende dingen.
Waarom? Als ik iets goed vind is het sowieso ook leuk voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan