The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Prima bestede muntjes. Justin Townes Earle heeft al een paar fraaie platen gemaakt. En Thee Oh Sees is ook niet te versmaden op zijn tijd.

Ik gooi er vandaag nog ??n in voor Young Fathers. Hun album White Men Are Black Men Too gaat, met het jaar bijna op de helft, nog altijd op kop in de tussenstand van mijn jaarlijstje. Voor de afwisseling daarom nu een muntje voor een nummer van de vorige plaat, getiteld Dead.

 

Unregistere

Well-known member
En nu een muntje voor een Nederlandse band, genaamd Electric Tears. Band rond Niels de Wit (ex-Johan). De sound van Johan, melodieuze gitaarpop, hoor je ook wel terug. Al zit er ook een wat rafelig punkrandje aan.

 

Unregistere

Well-known member
Omdat ze vorig jaar hun tienjarig bestaan vierden met een serie concerten en een boxset met alle albums, mag er ook best wel een muntje worden gedoneerd aan De Jeugd Van Tegenwoordig. Gewoon, omdat het kan. En omdat ze in 2005 toch een opvallende entree maakten. Soms gaat het wat 'te fur' qua ziektes, maar vaker zitten er prima vondsten bij. Dus, terug naar 2005:

 

Shayman

New member

Hoe lang zit je naar die tieten te staren voor je ontdekt dat ze ook wel heel goed zingt. Goede test voor de homo-meter is het wel.
 

Shayman

New member
Lekkere tieten maar ze heeft wel een plofkop.

Ontopic maar weer want dit is The Jukebox.!

Ik kan het toch meer waarderen als die verlopen kop van Plant eerlijk gezegd. Gewoon goede strot op een een heerlijk nummer en dan mag een vrouw ook wel eens een schouderklopje krijgen.
 

inhethoekje

Active member
Ik kan het toch meer waarderen als die verlopen kop van Plant eerlijk gezegd. Gewoon goede strot op een een heerlijk nummer en dan mag een vrouw ook wel eens een schouderklopje krijgen.
Een verlopen kop daar is niks mis mee, muzikanten met een verlopen kop waar de jaren van zuipen en drugs, optreden, nog meer zuipen en drugs en optredens vanaf druipt heeft meer mijn voorkeur als een plamuurhoofd met een leuk strotje wat een keer een leuk moppie zingt.

Maar om jou tegemoet te komen, ze zingt het niet slecht, er zijn slechtere covers.
 

Unregistere

Well-known member
Verlopen koppen, lees ik. Doet me dan toch denken aan onze oerhippie Armand. Samen met de Rotterdammers van The Kik bracht hij onlangs een leuke nieuwe plaat uit. Dus een muntje voor deze vrolijke heren!

 

Unregistere

Well-known member
Anders gewoon een keer een muntje voor een oudje, puur omdat dit ook kan:


Trouwens, een vriend van me had gisteren ineens een jukebox in zijn winkel staan. Wel met CD's, maar toch. Mooie dingen!
 

Unregistere

Well-known member
Muntje voor Canadese garagerock, lekker rammelend en vuig en met een fijn dun laagje melodie:


Opener van het album Everything Is A Mess van Fist City, maandag uitgekomen. Kern van de band bestaat uit Brittany Griffiths (gitaar / zang) en Kier Griffiths (bas / zang). Kier is nu de tweelingbroer van Brittany, maar was eerst tweelingzus van Brittany. Toen heette ze Kim, maar na de geslachtsoperatie niet meer. Tussendoor viel tweede gitarist Evan Van Reekum nog van drie hoog uit een raam, maar dat overleefde hij gelukkig.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Thnx De Wolf; is toch echt een stukje jeugd-gebeuren en dat heeft Chris Squire wel verdiend (ik liep beetje te neuzen) want hij was wel onderdeel van mijn jeugd!
 

Unregistere

Well-known member
Het is zomers weer. Sterker nog, er komt waarschijnlijk een hittegolf, las ik ergens in een obscure krant in een klein kolommetje. Verder nog weinig over gehoord.

Dan maar een muntje voor een zomerse plaat en dan kom je al snel uit bij Radius, het nieuwe album van 'the hippie of soul' Allen Stone. Genieten hoor!

 

inhethoekje

Active member
Gaat Unregistere het over deze boeg gooien, met dit prachtige nummer van Allen Stone.
Gooi ik er een muntje in voor de talentvolle Chris Stapleton, als we dan toch op deze warme plakkerige zomeravonden en nachten bezig zijn met heerlijk lome muziek,.
Met Allen en Chris overleef je de warmste dagen, niks aan de hand, gewoon in je hangmat gaan liggen en slapen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan