The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Brrr, gelukkig dat je behalve die versie van O'Connor ook het origineel plaatste Leo!

The Time ook fantastisch. Ook gerelateerd aan Prince, Wendy & Lisa:


Zij krijgen mijn muntje vandaag.
 

Unregistere

Well-known member
Ah, er komen ineens heel veel Prince-songs op YouTube, waar dat eerst niet zo was.

Daarom nu maar een muntje voor Prince en dan voor een nummer dat ik in de top tien heb geplaatst bij mijn Prince top 100 aller tijden die ik elders heb ingeleverd.

 

Unregistere

Well-known member
Nightman is het soloproject van Tijs Delbeke (Sir Yes Sir, speelde ook mee met o.a. dEUS, Dez Mona en Roosbeef). Zijn album Chapters is meer dan prima. Muntje voor Tijs dus vandaag:


Had best van Afghan Whigs kunnen zijn.
 

Janssen

Well-known member
Beste plaat van 2016 tot nu toe is voor mij toch die van Daughter. Hier een flink stukkie live tijdens BBC 6 Music Festival.

 

Unregistere

Well-known member
The Thermals hebben ook weer een fijne nieuwe plaat uit. Zoals altijd vol met rammelende, energieke rock, maar het poppy melodielijntje is nooit erg ver weg.

 

Unregistere

Well-known member
Vandaag eens zin in een oudje. Van Ryan Adams' onvolprezen solodebuut Heartbreaker uit 2000. Heeft hij wat mij betreft nooit meer kunnen evenaren, maar dat is niet zo gek bij zo'n fantastische plaat.

 

Unregistere

Well-known member
Hills End van DMA's blijft toch een van mijn favoriete albums van dit jaar tot dusverre. Dus doneer ik graag weer een muntje aan deze Australische band.


Ik ga er ook spontaan weer de eerste platen van Oasis en natuurlijk het onvolprezen debuut van The Stone Roses van draaien.
 

Makanaky

Well-known member
Een ouwetje als ode aan 't mooie weer.


En omdat vrouwlief zich er gister aardig aan zat te ergeren :D .
 

Unregistere

Well-known member
Mooie Makanaky, Grandaddy!

Mijn muntje gaat naar Adam Green. Hij heeft een film gemaakt. Aladdin. Met de jongen van Home Alone. En natuurlijk ook een soundtrack, als vanouds weer even knotsgek als de film.

 

Unregistere

Well-known member
En het muntje van vandaag gaat dan naar Anohni - beter bekend als Antony - voor een nummer van haar nieuwe plaat:

 

leo1949

Well-known member
Mijn eerste singeltje wat ik kocht was Terry van Lynn Ripley.
Het was de tijd van de Merseybeat (genoemd naar de Engelse rivier the Mersey)
De song gaat over een vriendje die door een motorongeluk overleed.
Lynn is vandaag precies ??n jaar geleden overleden ze was bekent onder haar artiestennaam Twinkle .
Met Terry bereikte ze de no. 4 positie in de UK Singles Charts, Ik vond toen wel dat ze een heerlijk gruizig stemmetje had.
De beeldkwaliteit van de video is slecht maar we gooien voor Lynn toch een muntje in de jukebox.

6cec2eb8-024a-11e5-_912376c.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan