Terrorisme

Mario

Well-known member
Die gast heeft dus ook het hele concert gewacht om zichzelf op te blazen ... anderhalf uur met een bom tussen zijn (hoofdzakelijk jonge) slachtoffers :hsv:

Afgelopen zondag met de kleine naar K3 geweest, weinig controle ... hoever gaan dat soort gekken?

Ik ging op mijn 16e ook al naar concerten, triest dat het nu dus ook een doelwit is geworden.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
Terrorisme

Ontploffing gebeurde dus bij de foyer/uitgang, tijdens de toegift.
Veel mensen gingen al richting auto-ov. Toen kon hij zo naar binnen lopen.

Mijn kleine meid van 14 was dus vorige week nog bij Ariana Grande in de Ziggo Dome.
Leg zo'n monsterdaad maar eens uit ook. Dan komt het dus werkelijk heel dichtbij.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Hier kun je je toch niet tegen wapenen, timmer je alles rond zo'n popconcert dicht, loopt hij/zij volgende week op zaterdagmiddag door de Grote Houtstraat , heb je ook zo 50 man te pakken.
 

Makanaky

Well-known member
Heb het afgelopen jaar 30 ? 40 concerten bezocht en dat gaan er in de toekomst niet minder op worden door een stel angstzaaiende fanatici.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ontploffing gebeurde dus bij de foyer/uitgang, tijdens de toegift.
Veel mensen gingen al richting auto-ov. Toen kon hij zo naar binnen lopen.

Mijn kleine meid van 14 was dus vorige week nog bij Ariana Grande in de Ziggo Dome.
Leg zo'n monsterdaad maar eens uit ook. Dan komt het dus werkelijk heel dichtbij.

Dat soort momenten moet de bewaking dus ook opletten. In De Kuip letten ze er op zich wel op, maar of zo'n steward het zou kunnen voorkomen is zeer twijfelachtig. Bij de huldiging was er bij binnenkomst tassencontrole, maar toen het offici?le deel klaar was en de meeste weer weg liepen zag je mensen ook in tegengestelde richting juist naar binnen lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Terrorisme

Ik vind het op zich wel mooi dat men er actief wat mee doet. Ik ben helaas op een punt beland dat ik het nieuws er niet meer voor aan zet. Daar ben ik allerminst trots op.
 

ALenstra

Well-known member
De politie van Manchester heeft i.v.m. de aanslag een 23-jarige man aangehouden. Ook denkt de politie te weten wie de aanslagpleger is.
 

zwammy

Well-known member
Bekend bij de inlichtingendiensten, geen grote vis en bekend met drugsmisbruik.

Ik denk, ik vul hem alvast in.
 

Jozsef

New member
Terrorisme

Ik vind het op zich wel mooi dat men er actief wat mee doet. Ik ben helaas op een punt beland dat ik het nieuws er niet meer voor aan zet. Daar ben ik allerminst trots op.

Ik zag net wat foto's langskomen van lieve, onschuldige tienermeisjes die zijn gestorven. Snel weggeklikt, ik kan het gewoonweg niet aanzien.
 
Bovenaan