gevegt
Well-known member
Sja. Iets zegt me dat je daar misschien gewoon niet heen moet gaan.
Morgen zal die discussie wel losbarsten.
Sja. Iets zegt me dat je daar misschien gewoon niet heen moet gaan.
Risico van het vak. Hij wist de gevaren. Blijft het kut.
Zeker het risico van het vak. Wel knap dat iemand zoveel ervoor over heeft om de wereld de verschrikkingen te laten zien.
:duim:Mooi gezegd.
Die bokbiertjes doen je goed.
Natuurlijk is het een risico.
Wel krijg ik de indruk dat men er heel makkelijk over denkt.
Ik doelde niet op jou. Juist niet.Hoe bedoel je? Ik denk dat ze hier meer bij stilstaan dan bij iemand met extreme sporten
Tja, het valt niet altijd mee, maar toch nog liever dan een fries.Limburger he.
Moeten er nog grappen voorbij komen dat het erg dichtbij komt of zijn we daar onderhand klaar mee en denken we aan de verscheurde gezinnen?
Moeten er nog grappen voorbij komen dat het erg dichtbij komt of zijn we daar onderhand klaar mee en denken we aan de verscheurde gezinnen?
Dit hoort meer in het 'persoonlijke ontboezemingen topic'.... Max bij een concert van Aryanna Grande.We waren er natuurlijk in november, maar ik voelde vanmorgen niet direct de behoefte.
Dit hoort meer in het 'persoonlijke ontboezemingen topic'.... Max bij een concert van Aryanna Grande.
Maar mijn hemel, diep triest natuurlijk. Als je die paniek zag (logisch natuurlijk), za het mij niks verbazen als er meer mensen omgekomen zijn door de chaos na afloop dan door de bomaanslag zelf.