Wat is je punt precies?Er gaan gelukkig ook steeds minder mensen dood aan de Pest. Eigenlijk leven we in de goude tijd.
Die schietpartij in Alphen was een Amokmaker?
Wat is je punt precies?
Dat het een dooddoener van jewelste is dat er weinig mensen dood gaan aan terrorisme.
Ligt er maar net aan wat het referentiekader is. Het is een spannende tijd wereldwijd, maar wat is er in Nederland nou eigenlijk aan de hand? Al jaren substantieel dreigingsniveau. Tja, die krijgt ooit gelijk, maar vooralsnog is er vooral stemmingmakerij van de media.
Is niet anders bij de linkse media.De rechtse media heeft de stukken al klaar liggen.
Nada en nakko ! Een aanslag in Brussel dekt qua toerisme en angstzaaierij heel de Benelux wel in, Nederland is op zich blijkbaar gewoon niet interessant genoeg voor de IS e.d. Toch lijken de media nu wel wat op eigen bodem te willen zien gebeuren lijkt het wel.
Ik ga zo een klein weekendje Brussel doen btw...they better not !
Dat is ook wat ik weleens proef. Alsof men erop zit te wachten om dan 'zie je wel!' te kunnen roepen. Ik denk dat je over een periode van de afgelopen zeg 5 jaar tot en met de komende 5 jaar als Nederland best een keer aan de beurt komt. Maar het is niet te vergelijken (gelukkig) met Frankrijk of nu Duitsland.
Dat gevoel heb ik al sinds de aanslagen in New York...Dat is ook wat ik weleens proef. Alsof men erop zit te wachten om dan 'zie je wel!' te kunnen roepen. Ik denk dat je over een periode van de afgelopen zeg 5 jaar tot en met de komende 5 jaar als Nederland best een keer aan de beurt komt.
Dat gevoel heb ik al sinds de aanslagen in New York...
Dat is ook wat ik weleens proef. Alsof men erop zit te wachten om dan 'zie je wel!' te kunnen roepen. Ik denk dat je over een periode van de afgelopen zeg 5 jaar tot en met de komende 5 jaar als Nederland best een keer aan de beurt komt. Maar het is niet te vergelijken (gelukkig) met Frankrijk of nu Duitsland.