Terrorisme

De Wolf

Well-known member
Ik heb niets tegen moslims en dit soort figuren die bepaalde aanslagen goedpraten zijn geen echte moslims.
 

Batigoal

Well-known member
Dat men ?berhaupt nadenkt over hoe je dit soort figuren op een zo goed/veilige mogelijke manier kunt laten terugkeren. Mensen met dit soort denkbeelden:

Hoe denk jij over het plegen van aanslagen in Europa?

?Ik zou zoiets niet doen. Ik zou het ook anderen afraden, omdat het slecht is voor de moslimgemeenschap in Nederland.?

Je bent principieel tegen aanslagen?

?Dat niet, maar op nietsvermoedende burgers aanslagen plegen heeft in mijn optiek geen enkel nut. Omdat mensen vaak alleen de Westerse oorlogspropaganda te horen krijgen. Een ieder die de profeet beledigt zie ik niet als een nietsvermoedende burger, zoals bij Charlie Hebdo.?

?Charlie Hebdo? was wel gerechtvaardigd?

?De straf die staat op het beledigen van de profeet komt uit de Koran en de Sunnah, en het beledigen van de profeet is een dusdanige misdaad dat een oprechte moslim dat niet zomaar kan laten gaan.?

Een tekenaar die de profeet beledigt, mag dus worden vermoord?

?De persoon die de profeet beledigt, of hij nu moslim of niet-moslim is, wordt gedood.?
 

Ska P 187

Well-known member
Goed interview wel.
Jongen heeft wel gelijk dat het westen daar al veel langer bezig is als andersom, maar goed daar moet je niet mee aan komen zetten natuurlijk.
En dat Nederland duizend en nog wat bommen heeft laten vallen zonder dat ze ?berhaupt een idee hebben wie ze nu steunen, waarschijnlijk nog de groep van die jongen ook.
Ach hij heeft in ieder geval duidelijk dat hij daar wel sterven laten we hopen dat dat ook gebeurd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet om het ??n of ander, maar deze meneer heeft met een aantal dingen wel degelijk een punt.
 

ALenstra

Well-known member
Tja, gisteren in Een Vandaag was er een of andere deskundige die er op wees dat het zo belangrijk is dat Nederlandse jihadisten terug gaan naar Nederland zodat ze berecht kunnen worden. En die deskundige was ook er ook bang voor dat die Nederlandse jihadisten in handen vallen van de Koerden die tegen IS vechten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Terrorisme

Niet om het ??n of ander, maar deze meneer heeft met een aantal dingen wel degelijk een punt.

Hitler had vast ook wel met dingen een punt. Er zijn weinig mensen die met alles volledig ongelijk hebben.
 
Bovenaan