Terrorisme

Max

Administrator
Forumleiding
Terrorisme

Gewoon wat voetbal dames die de IS chatboxen onveilig hebben gemaakt om wat aandacht voor het toernooi te vragen.
 

De Wolf

Well-known member
Het zou gaan om de wedstrijd tussen Engeland en Schotland.

De open dag tussen Feyenoord zal wel drukker bezocht worden maar dat heeft denk ik voor die gasten minder status.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat soort berichten lekken niet uit en zeker niet naar de media. Niks aan de hand derhalve en er gaat ook niks gebeuren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik wijk niet voor terrorisme, dus ik ga net zoals voor de dreiging niet naar de Galgenwaard.
 

De Wolf

Well-known member
Dat soort berichten lekken niet uit en zeker niet naar de media. Niks aan de hand derhalve en er gaat ook niks gebeuren.

Ik heb ooit van Beatrice vernomen dat ze bij IS een propagandablaadje in het Engels hebben wat iedere leek kan downloaden. Daarin worden ook oproep tot aanslagen gedaan voor de lone wolfs. In Frankrijk heeft dit o.a. geleid tot een aantal aanslagen.
 

JMD

Well-known member
Ik heb ooit van Beatrice vernomen dat ze bij IS een propagandablaadje in het Engels hebben wat iedere leek kan downloaden. Daarin worden ook oproep tot aanslagen gedaan voor de lone wolfs. In Frankrijk heeft dit o.a. geleid tot een aantal aanslagen.

Wie is Beatrice??
 

De Wolf

Well-known member
Wie is Beatrice??


TV_1203_Beatrice_3_kopie.png
 

JMD

Well-known member
Dat jij dat niet weet. Een dame die heel veel kennis heeft over hoe het terrorisme in elkaar steekt. Vaak in de publiciteit geweest.

Ik weet echt niet alles... Hoezeer sommigen dat hier ook geloven.

Punt is alleen dat ik niet vaak TV kijk, behalve voor sport en bepaalde programma's. Discussieprogramma's als Jinek, DWDD enz kijk ik zelden. Daar zal zij dan wel zitten neem ik aan.
 

De Wolf

Well-known member
Laatste college over spionage vond ik wel minder. Was niet echt te volgen. Alleen het jurkje wat ze aan had was wel leuk om naar te kijken.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb ooit van Beatrice vernomen dat ze bij IS een propagandablaadje in het Engels hebben wat iedere leek kan downloaden. Daarin worden ook oproep tot aanslagen gedaan voor de lone wolfs. In Frankrijk heeft dit o.a. geleid tot een aantal aanslagen.
Hebben ze al die dooie terroristen gevraagd of ze doordat blaadje die aanslag hebben gepleegd?
 

JFK

Well-known member
Laatste college over spionage vond ik wel minder. Was niet echt te volgen. Alleen het jurkje wat ze aan had was wel leuk om naar te kijken.

Waarom neem je geen abonnement op de Cosmopolitain?
Ik zie je dar nu al in bladeren: "Oh, wat een beeldig jurkje."
 
Bovenaan