Terrorisme

JFK

Well-known member
Jij doet dus dingen anders dan voorheen? Nee toch?

Nee, maar als je kijkt naar bijv. de bewaking bij vliegvelden is er toch wel het e.e.a. veranderd. Controles zijn strenger en nemen meer tijd in beslag. Op vakantie naar Turkije? Geen hond die er meer naartoe gaat. Festivals, concerten etc. er is meer beveiliging.
Dat bedoel ik eigenlijk met be?nvloeden.
 

de waan

Well-known member
Net als dat hier blinde paniek uitbrak met die damschreeuwer een paar dagen na de Suzuki Swift op Koninginnedag.

Je ratio wil het niet, maar je instinct neemt het over.
 

Janssen

Well-known member
Eens. Als er tegenwoordig een gewapende alibaba de trein instapt kijk ik daar heel anders tegenaan. Ik ga er niet meer zomaar naast zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eens. Als er tegenwoordig een gewapende alibaba de trein instapt kijk ik daar heel anders tegenaan. Ik ga er niet meer zomaar naast zitten.

Ik was sowieso al nooit van plan om naast een gewapende man in de trein te gaan zitten.
 

ALenstra

Well-known member
Twaalf arrestaties na inval in Barking, waar een van de aanvallers zou wonen. Ook in het nabij gelegen East Ham is veel politie op de been.
 

Ceephax

New member
Het uiteindelijke doel van dit soort terreur is een burgeroorlog tussen moslims en niet-moslims in elk westers land.

Ik ben eigenlijk best verbaasd dat de terreur nogsteeds van 1 kant komt, ondanks dat we al tientallen aanslagen in Europa hebben gehad de laatste jaren. Al zijn de echte gekkies natuurlijk altijd extreem links.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel drie aanslagen door links in 30 jaar tijd. Ik ben om.
Al zijn er natuurlijk wel meerdere aanvallen geweest. Die taarten die Pim Fortuyn en Filip de de Winter naar zich toegegooid kregen bijvoorbeeld. Al wil ik daarmee niet beweren dat alleen bij links extreme idioten lopen. Echter de actiebereidheid bij die groep lijkt groter.
 
Bovenaan