Terrorisme

JMD

Well-known member
Misschien toch die Britse politica waar Kralinger het laatst over had gelijk geven en de doodstraf invoeren voor iedere zelfmoordterrorist.

Zonder gekheid, het is wel vaak raak zeg de laatste tijd. Ik begin me steeds meer af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn.
Dat laatste wordt al meer dan 10 jaar afgevraagd. Na New York, na Madrid, na Londen, na Parijs, na Brussel, na Berlijn, na Londen, na Manchester, na Londen...
 

JMD

Well-known member
Het is weer raak in Londen op 3 plaatsen aanslagen

Dezelfde daders in al die gevallen.


3e 'aanslag' was overigens een 'gewone' zaterdagavonduitgaansteekpartij... Had niks met de aanslag te maken.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ik vind de beelden van de paniek in Turijn veelzeggend. We kunnen met z'n allen wel telkens heel hard roepen dat we niet buigen voor terreur en ons niet laten leiden door angst, maar je ratio kan niet op tegen je instinct. Duizend mensen onder de voet gelopen vanwege knallen. Al deze aanslagen hebben veel effect op de maatschappij, ook al proberen we dat te ontkennen. Dat vind ik een trieste conclusie.
 

SanMark.

Well-known member
Dat er bij grote concerten en bijeenkomsten wat gebeurd vind ik eerlijk gezegd nog niet eens zo beangstigend, maar zoals gisteren in Londen op een willekeurige plek. Daar raak je veel meer mensen mee want nu gaat iedereen denken het kan overal gebeuren. Al is Londen natuurlijk een grote stad.

Wil je een nog grotere terreur gebruiken als terrorist zou ik willekeurige kleine steden pakken op een vrijdag of zaterdagavond in een uitgaansgebied. Daar tref je in direct een heel land mee want dan word iedereen bang.
 

ALenstra

Well-known member
Het uiteindelijke doel van dit soort terreur is een burgeroorlog tussen moslims en niet-moslims in elk westers land.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Er wordt nu opgeroepen om hier de verkiezingen uit te stellen... dat moet je juist niet doen, dan geef je toe aan die terroristen.
 

JFK

Well-known member
Er wordt nu opgeroepen om hier de verkiezingen uit te stellen... dat moet je juist niet doen, dan geef je toe aan die terroristen.

Dus als de verkiezingen niet uitgesteld worden zitten de terroristen helemaal in zak en as?
 
Bovenaan