Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Krajicek eerste set verloren. We dreigen dus uitgeschakeld te worden door een land met als beste speelster iemand die op 128 staat.
 

gevegt

Well-known member
De organisatie van VS - Duitsland heeft de verkeerde tekst van het Duitse volkslied gezongen. Juist het gedeelte dat na de oorlog is verbannen bracht men ten gehore.
Duitsland was niet blij.
 

Reinoud

Well-known member
En dan vandaag lezen dat Bertens gestegen is op de ranglijst.

Hoop ook dat ze blijft dingen, maar prestaties in de dubbel waren ook meer dan prima. Dus als ze echt flink weg zakt zie ik het wel zomaar gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Federer heeft het contract met het ATP-toernooi in Basel verlengd t/m 2019, dus die gaat voorlopig nog door. Die zal denk ik willen eindigen op de Spelen van 2020.
 

Pascallovic

Well-known member
Federer heeft het contract met het ATP-toernooi in Basel verlengd t/m 2019, dus die gaat voorlopig nog door. Die zal denk ik willen eindigen op de Spelen van 2020.
Eerst dacht men dat ie wilde stoppen op de spelen van Londen, daarna Rio en nu gaan we weer een Spelen verder gokken? Ooit krijgt men wel gelijk natuurlijk.
 

Maasveld

Well-known member
De individuele gouden Olympische medaille is wel het enige dat nog ontbreekt aan zijn erelijst. Misschien steekt dat toch.
 

JMD

Well-known member
Eerst dacht men dat ie wilde stoppen op de spelen van Londen, daarna Rio en nu gaan we weer een Spelen verder gokken? Ooit krijgt men wel gelijk natuurlijk.

Mwah, Rio werd inderdaad gezegd, Londen kan ik me niet herinneren (temeer hij toen gewoon dat jaar wimbledon nog won). Ikzelf verwachtte dit al, heb ik tijdens de Aus Open ook gepost hier. De man is zo fit als een hoentje, heeft idd even een zware blessure gehad (maar dat was dan ook de eerste tegenslag in jaren voor Federer), maar staat weer als een kiviet op de baan.
 

JMD

Well-known member
De individuele gouden Olympische medaille is wel het enige dat nog ontbreekt aan zijn erelijst. Misschien steekt dat toch.

Ik vermoed niet dat dat gaat lukken. Maar goed, weinigen hadden ook voorspeld dat hij nog een Grand Slam zou halen.
 

JMD

Well-known member
Vooralsnog een prima start van het seizoen. Zou mooi zijn als hij dit kan voortzetten.

Mwah, zo prima is die start ook niet hoor... 7 toernooien gespeeld, 3x 1e ronde eruit, 2x 2e ronde eruit. Alleen vorige week sprong er ?cht uit, dat was echt goed. De rest is gewoon matig.
 

erka

Well-known member
Haase heeft zijn jaarlijkse goede toernooi blijkbaar ook weer gehad. Meestal is dat ergens in Kitzb?hel of Gstaad ofzo, dus hij is er vroeg bij dit jaar.
 

JMD

Well-known member
Haase heeft zijn jaarlijkse goede toernooi blijkbaar ook weer gehad. Meestal is dat ergens in Kitzb?hel of Gstaad ofzo, dus hij is er vroeg bij dit jaar.

Positief is natuurlijk wel dat hij eindelijk een top10-speler verslagen heeft (Berdych), dat is gewoon goed te noemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan