Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Ik vind zo'n Djokovic overigens wel fascinerend. Zolang zo dominant, toen hij eenmaal Roland Garros en daarmee alle GS in handen had is zijn dominantie ook verloren gegaan.
 

JMD

Well-known member
Ik vind zo'n Djokovic overigens wel fascinerend. Zolang zo dominant, toen hij eenmaal Roland Garros en daarmee alle GS in handen had is zijn dominantie ook verloren gegaan.

Inderdaad. Alsof hij toen dacht 'ik heb alles bereikt, ik kan stoppen'. Dat zal hij natuurlijk niet letterlijk gedaan en gedacht hebben, maar misschien onbewust wel.
 

JMD

Well-known member
Bertens verliest nu zelfs van een qualifier... Die gaat zo meteen heel ver terugvallen...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Fognini bakt er helemaal niks van. Als hij niet snel verbetert, gaat Rafa deze partij makkelijk winnen. Dan hopen dat Federer vannacht wint van Kyrgios en we kunnen ons weer opmaken voor een mooie finale.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Federer won uiteindelijk na drie bloedstollende tie-breaks van Kyrgios en dus krijgen we morgenavond weer eens de tennisklassieker voorgeschoteld. Zin in!
 

Pascallovic

Well-known member
Federer wint ook maar in Miami van Nadal 6-3, 6-4. Echt een hele bijzondere wederopstanding van Roger in 2017. Met Murray en Djokovic in de lappenmand en deze resultaten komt ie vanzelf op een gegeven moment in de buurt van de nummer 1 positie op de wereldranglijst.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk inderdaad. En wat ik vooral bijzonder vind is dat hij zich nog steeds lijkt te verbeteren. Zijn geslagen backhand was volgens mij nog nooit zo goed als nu.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die rustperiode heeft hem toch goed gedaan. Ik denk dat Djokovic en Murray dat dit jaar ook gedwongen overkomt. Het blijven mensen. Hun spel vergt fysiek ook nog eens enorm veel van ze.
Wel fijn dat Roger zo op dreef is. Zou spectaculair zijn, mocht hij ooit nog weer op 1 komen.
 

JMD

Well-known member
Haase nu bezig aan zijn single in de Davis Cup, hij moet winnen, want anders wordt het een 5e duel en daarin is De Bakker normaal gesproken kansloos.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een idioot joh, die Bosni?r. Dreigende taal richting Haarhuis en officials.
Kom op Robin!
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het ook knap idioot dat Haarhuis de Bakker heeft laten spelen afgelopen vrijdag. Dat was de eerste wedstrijd van Thiemo sinds oktober.
 

JMD

Well-known member
Ik vind het ook knap idioot dat Haarhuis de Bakker heeft laten spelen afgelopen vrijdag. Dat was de eerste wedstrijd van Thiemo sinds oktober.

Had inderdaad nooit geselecteerd moeten worden.

Aan de andere kant, wie had je dan moeten selecteren?

Haase won set 1, staat 4-1 voor in set 2. Gaat de goede kant op.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een gedrag daar van die lui. Heb in de pauze van het voetbal gekeken, maar zelden zulk onsportief publiek en speler gezien en een referee die maar niet in wil grijpen en 20 keer waarschuwt.
 

JMD

Well-known member
Wat een gedrag daar van die lui. Heb in de pauze van het voetbal gekeken, maar zelden zulk onsportief publiek en speler gezien en een referee die maar niet in wil grijpen en 20 keer waarschuwt.
5e set nu

Referees grijpen in DC zelden in als het publiek zich misdraagt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan