Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Serena Williams is zwanger. Ben benieuwd of we haar ooit gaan terugzien in de top. Lijkt mij lastig om op die leeftijd na een zwangerschap op niveau terug te keren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Geweldige wedstrijd tussen Bertens en Kuznetsova zeg. In tijden niet zo'n goede Bertens gezien. Echt een heel hoog niveau.
Derde set nu.

Haase verslaat Schwartzman heel vlot in Boedapest.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens maakt Sjarapova haar rentree in Stuttgart. Er zijn harde woorden gevallen onder de overige speelsters.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dan opeens zo'n game met van die rare missers. Wat is dat toch? Kiki kan zo geweldig tennissen, maar het komt er veel te weinig uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
2E set was echt fantastisch, maar nu dicteert Kuznetsova weer. Iets te veel foutjes van Kiki tegen de ook wel zeer taaie Kuznetsova. 5-2 achter nu.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hij had al eerder aangegeven het gravelseizoen minus RG over te slaan. Hij wil gewoon vlammen op Wimbledon en in New York. Ik snap het wel. Paar toernooien top zijn en winnen of door overbelasting net niet top zijn.
 

JMD

Well-known member
Geen wildcard voor Sharapova op RG. Daaraan doet ze dus niet mee.
Voor Wimbledon kan ze zich via de kwalificaties plaatsen als ze geen WC krijgt.
 

Pascallovic

Well-known member
Geen wildcard voor Sharapova op RG. Daaraan doet ze dus niet mee.
Voor Wimbledon kan ze zich via de kwalificaties plaatsen als ze geen WC krijgt.
Ik las ergens dat ze zich rechtstreeks voor het hoofdtoernooi Wimbledon kon plaatsen als ze deze week minimaal de halve finale zou halen.
 

JMD

Well-known member
Ik las ergens dat ze zich rechtstreeks voor het hoofdtoernooi Wimbledon kon plaatsen als ze deze week minimaal de halve finale zou halen.
Oke. Van het weekend las ik dat ze zich sowieso al in de top 200 had geplaatst. Zou mooi zijn als ze als Direct Acceptance in het hoofdtoernooi komt. Sharapova hoort daar gewoon.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Oke. Van het weekend las ik dat ze zich sowieso al in de top 200 had geplaatst. Zou mooi zijn als ze als Direct Acceptance in het hoofdtoernooi komt. Sharapova hoort daar gewoon.

Ze is nu zeker van minstens een plaats in het kwalificatietoernooi van Wimbledon, Roland Garros komt daarvoor te vroeg voor haar. En deze week beslist of ze het hoofdtoernooi van Wimbledon rechtstreeks haalt. Al zou ze makkelijk door het kwalificatietoernooi moeten komen natuurlijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Oke. Van het weekend las ik dat ze zich sowieso al in de top 200 had geplaatst. Zou mooi zijn als ze als Direct Acceptance in het hoofdtoernooi komt. Sharapova hoort daar gewoon.
Ik vind het belachelijk dat een dopingzondaar zo snel weer in het zadel geholpen moet worden met allerlei wildcards. Had haar lekker al die fluttoernooien laten aflopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bertens op weg naar de halve finale in Rome. Ze staat uitstekend te spelen tegen Gavrilova. Heel veel winners, slimme ballen, veel diepte in haar slagen. Daarmee overklast ze haar tegenstandster. Eerste set al gewonnen en nu een dubbele break voor in de tweede.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bertens is sowieso al wekenlang heel goed bezig. Moet ook wel, want in N?rnberg en Parijs zal ze veel punten moeten verdedigen.
Nu tegen Halep. Zal moeilijk worden, maar het kan wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan