Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij de FED-Cup is het momenteel 1-1 tussen Nederland - Australi?.

Bertens won knap van Gajdisova en daarna was Rus helaas niet opgewassen tegen Dellaqua.


Spelen jullie zelf ook competitie trouwens?

Ik mag morgen weer aantreden tegen Groningen. Vorige week 2-4 gewonnen in Hoogeveen en een weer daarvoor 1-5 verloren tegen Apeldoorn. We krijgen het zwaar dit jaar, dus handhaving is de doelstelling.
 

Pascallovic

Well-known member
Het FED-cup team verslaat Australi? en gaat naar de wereldgroep. De beste 8 landen ter wereld zitten wij dus bij. Best bizar met Bertens rond de 87e plek van de wereld en Rus die de top 200 niet eens haalt.
 

Mommiej

Well-known member
Spelen jullie zelf ook competitie trouwens?

Ik mag morgen weer aantreden tegen Groningen. Vorige week 2-4 gewonnen in Hoogeveen en een weer daarvoor 1-5 verloren tegen Apeldoorn. We krijgen het zwaar dit jaar, dus handhaving is de doelstelling.

Vorig jaar wel, dit jaar hebben ze besloten mij niet in team in te delen, wat mij ook heeft doen besluiten bij die club niet verder te gaan. Of ik naar andere club ga is nog maar zeer de vraag, kans groot dat ik helemaal stop.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar wel, dit jaar hebben ze besloten mij niet in team in te delen, wat mij ook heeft doen besluiten bij die club niet verder te gaan. Of ik naar andere club ga is nog maar zeer de vraag, kans groot dat ik helemaal stop.


Speelde je mix, zaterdag of zondag. Wij hebben vandaag met 2-4 verloren, maar dat was ingecalculeerd. We zullen met Heerde, Meppel en Vroomshoop strijden om lijfsbehoud.
 

Maasveld

Well-known member
Een klein succesje voor Robin Haase. In de 2de ronde van het ATP 250 toernooi van Estoril overleeft hij 2 matchpoints en schakelt hij de als 1ste geplaatste Feliciano Lopez uit. Het schema ziet er verder vrij gunstig uit, dus hij zal in de volgende ronde wel uitgeschakeld worden.
 

Mommiej

Well-known member
Speelde je mix, zaterdag of zondag. Wij hebben vandaag met 2-4 verloren, maar dat was ingecalculeerd. We zullen met Heerde, Meppel en Vroomshoop strijden om lijfsbehoud.

Vorig jaar heb ik mix gespeeld op zondag. Toen 1 van de 6 wedstrijden gewonnen en 5e van de 7 ge?indigd.

Toevallig dat je Heerde noemde heb ik waarschijnlijk het team gevonden waar jij in zit. Mijn oude team uit Zwolle zit ook bij Heerde in namelijk.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Nadal, Djokovic en Murray in dezelfde helft van het schema, Nadal en Djokovic zelfs in hetzelfde kwart.

Haase en Bertens een zware loting.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sijsling een succesje door zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi. Daarin speelt ie tegen Gulbis. Nu is Gulbis dit jaar niet in vorm, maar toch verwacht ik gewoon 0 uit 3 bij de Nederlanders.
 

JMD

Well-known member
Pfff, wie heeft de sokken bedacht van de ballenmeisjes... Ziet er niet uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sijsling mag na een damespartij de baan op. Duel zal live te zien zijn bij de NOS.
 

JMD

Well-known member
Ik moet zeggen dat de NOS het dit jaar toch heel goed doet met Roland Garros. Bleven ze vroeger standaard op het centre-court hangen, behalve als er een Nederlander speelde. Nu schakelen ze veel meer tussen partijen. Keurig.
 

JMD

Well-known member
Radwanska eruit vandaag, V.Williams lijkt ook op weg naar de uitgang. Venus heeft sinds 2011 slechts 1x de kwartfinale van een GS gehaald (Australian Open deze januari), die is echt op haar retour. Terwijl ze toch 16e staat.

Bij de heren is de als 11e geplaatste Lopez uitgeschakeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan