Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friesland

Well-known member
Gezien de loting is dat inderdaad een knappe prestatie. Hopelijk hebben ze de volgende keer meer geluk met de loting.
 

JMD

Well-known member
Gezien de posities op de wereldranglijst, zou ik dit geen pech bij de loting willen noemen.

Als ongeplaatste speler kan je ook een ongeplaatste speler loten. Alledrie loten ze een geplaatste speler. Dat is dus wel een beetje pech.

Baan trager dan vorig jaar, voordeel voor Nadal dus. Ballen zijn echter in zijn nadeel.
 

JMD

Well-known member
Jankovic eruit, en dat gaat ook gebeuren met Bouchard (6). Laatstgenoemde haalde de halve finale vorig jaar en gaat dus duikelen
 

JMD

Well-known member
De als 10e geplaatste Dimitrov bij de heren eruit. Gunstig voor Nadal, was zijn opponent geweest in de 1/8e finale.
 

Maasveld

Well-known member
Fantastisch gevegt nu tussen Schiavone en Kuznetsova. Staat nu 8-8 in de derde set en ze zijn al 3:40 bezig. Laatste paar games alleen maar breaks.
 

JMD

Well-known member
Weer flink wat slachtoffers bij de dames: Kuznetsova eruit, Wozniacki eruit. Gata lekker daar...
 

zwammy

Well-known member
Echt waar, kutzak. En die blonde ex van hem was ook al zo lekker. Goeiendag zeg. Had ik maar zoveel geld.
 

Jozsef

New member
Heerlijke partij nu tussen twee favoriete spelers van mij: De stylisten Federer en Monfils.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan