Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Mocht Nadal van Djokovic verliezen en Tsonga van Wawrinka winnen, dan staat Nadal voor het eerst in tien jaar buiten de top 10.
 

Friesland

Well-known member
?oko in de eerste set direct naar 4-0, Nadal breekt terug tot 4-1. Is Nadal te pakken? Of probeert hij de Djoker in die waan te krijgen?
 

Friesland

Well-known member
Naar de 4-0 werd de eerste set nog een heel gevecht (zoals ik al een beetje voorspelde in het vorige bericht, met in totaal 5 breaks) dat ?okovic met 7-5 wint: 1-0 ?oko.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Waarom schrijf je alle namen altijd zo 'Nederlands' mogelijk, maar maak je van Djokovic ?oko?
 

Friesland

Well-known member
Omdat de ? gewoon onder alt-209 zit. Overigens gebruik ik Djokovic en ?okovic door elkaar heen, bovendien moet de c nog een accent hebben. Verder vertaal ik alleen de plaatsnamen naar het Nederlands, dus niet Rode Ster Belgrado maar Crvena Zvezda Belgrado.

2-0 voor Djokovic tegen de man met het ongekende winstpercentage van 99% op RG. Zal het percentage vandaag naar 97% gaan?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooie wedstrijd nu tussen Tsonga en Wawrinka. Spannend en beide spelers maken er mooie rally's van, ondanks de warmte.
 

Nik

Member
Wawrinka heeft uiteindelijk gewonnen.

Djokovic leek Murray in 3 sets te verslaan, maar na een opleving van Murray staat het nu 2-1 in sets. Djokovic heeft inmiddels een medische time-out gehad.
 

Nik

Member
Dit kan nog een mooie pot worden zeg. Djokovic stond bij 1-0 (4e set) op de service van Murray op 0-40. Murray werkte de breakpoints weg, won de game en brak Djokovic.

6-3/ 6-3/ 5-7/ 1-2, met Murray aan service.

Uiteindelijk gestaakt wegens regen/duisternis. Morgen verder bij een 3-3 stand in de vierde set.
 
Laatst bewerkt:

Nik

Member
Ondanks dat Murray er een vijfde set uit sleepte, wint Djokovic met 6-1 de laatste set. Morgen dus Wawrinka-Djokovic.
 

JMD

Well-known member
Serena binnen een uur een set en 4-1 voor... Dat is wel klaar.

Haar 20e Grand Slamtitel gaat dat worden, het record van Graf komt nu dichtbij. (22)
 

JMD

Well-known member
10 minuten later is het 4-4... Williams geeft het weer eens op een onge?venaarde manier weg...
 

JMD

Well-known member
En nu breakt Safarova weer terug. Wat een partij het laatste kwartier.

Als de Tsjechische de TB wint, moet ik het nog zien...
 

JMD

Well-known member
Safarova wint de TB...

Voor het 2e jaar op rij dus een 3e set in de damesfinale Roland Garros. (en dat nadat dat daarvoor sinds de eeuwwisseling niet meer was voorgekomen)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En een break voor Safarova. Je zal bij 4-1 in de 2e set een tientje hebben ingezet op Safarova :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan