Bij elke post wel een statistiekje he, waar haalt ie het vandaan.Van zulke standen raak je wel een beetje opgewonden he.
Bij elke post wel een statistiekje he, waar haalt ie het vandaan.Van zulke standen raak je wel een beetje opgewonden he.
Bij elke post wel een statistiekje he, waar haalt ie het vandaan.
Een beetje zoals jij met een strakke plasser hem er altijd op aanspreekt.En de meeste zijn totaal niet interessant, en hij verteld het zo opgewonden dat ik denk dat hij met een strakke plasser zit met zijn schriftje op zijn buik.
Een beetje zoals jij met een strakke plasser hem er altijd op aanspreekt.
Niet altijd hoor. Heb het de afgelopen tijd bewust vaak links laten liggen , en soms begin ik er over als ik het storend vind, of verbazingwekkend.
Vooral als het ergens anders bij jou even heeft tegengezeten of je niks te doen hebt, is mijn indruk
Maar euh, hoe laat gaat dat potje verder?
Ik ben zelf ook wel van de statistiekjes hoor, alleen lang niet zo zoals bij jou. Maar ik vroeg me dus echt oprecht af waar je dat allemaal vandaan haalt, aangezien je het ook allemaal meteen kunt oplepelen.
Jij vindt ze niet interessant, dat is wat anders.Sommige statistieken vind ik ook wel leuk, maar sommige zijn dus totaal niet interessant.
Jij vindt ze niet interessant, dat is wat anders.
Ja dat zeg ik toch.
Nee, dat zeg je niet. Je zegt 'sommige statistieken zijn totaal niet interessant'. je bedoelt: 'sommige statistieken vind ik niet interessant'. Het eerste is een feit, het tweede is een mening.
Er zit een verschil tussen: 'Frankrijk is het beste voetballand' en 'ik vind Frankrijk het beste voetballand'.
Zoek eens op 'ik-boodschap'...
Oke.Nee ik zeg : Sommige stats vind IK wel leuk , en andere totaal niet interessant.
Dus daar heb ik het over mezelf.
Nadal al direct een break voor.