Tennis

erka

Well-known member
Pffffffffffffffffff. Sjongejongejonge. Dit is echt wel briljant. Wedstrijden die jullie noemen en de Agassi-Sampras clashes uit de jaren 90.

Matchpoint tegen en Nadal speelt doodleuk een dropshotje :eek:mg:

JMD

Well-known member
Pffffffffffffffffff. Sjongejongejonge. Dit is echt wel briljant. Wedstrijden die jullie noemen en de Agassi-Sampras clashes uit de jaren 90.
En wat dacht je van dat duel van Sampras op de Australian OPen van 1995 ofzo tegen ik meen Courier, waar hij 2-0 achter stond in sets, in huilen uitbarstte (wegens de ziekte van zijn coach) en vervolgens 'gewoon' won.

Djokovic slechts 3 van de 18 BP benut.

Pascallovic

Well-known member
Anders had je alleen een slecht damespotje kunnen zien. Wat dat betreft mag je als publiek blij zijn dat je dit extraatje krijgt.

JMD

Well-known member
Anders had je alleen een slecht damespotje kunnen zien. Wat dat betreft mag je als publiek blij zijn dat je dit extraatje krijgt.

:)

Overigens verwacht ik dat Kerber - Serena best wel goed van niveau gaat zijn. (maar niets vergeleken met dit natuurlijk)

0-30 nu. Kan Djokovic nu een keer doordrukken?

JMD

Well-known member
Sportman pur sang die Nadal, deelt ondanks de nederlaag gewoon handtekeningen uit.

JMD

Well-known member
Voor Djokovic is de laatste GS-zege overigens ook meer dan 2 jaar terug, Roland Garros 2016.

JMD

Well-known member
Dat is de keerzijde van geen tiebreak hebben in de 5de set.

Edit: kan de keerzijde zijn.

Klopt. Maar ook als die beide driesetters waren geweest was de kans op een finale met veel niveauverschil natuurlijk groot. Anderson of Isner tegen Nadal of Djokovic is natuurlijk sowieso een recept voor een ongelijke partij. Maar wie weet valt het mee morgen. Anderson heeft al vaker verrast.

erka

Well-known member
Volgens de heer Van Lottum (zelf gerespecteerd net-niet-prof) is Kerber slechts een breedtetennisser :)

ElSimao

Active member
Zijn twee geweldige sportmensen dit. Samen met uiteraard Federer en Pete Sampras de besten ooit van de sport. Jammer dat Sampras niet in dit tijdperk zat, zou het qua variatie aan stijlen helemaal compleet maken, maar ach, zijn clashes met Agassi waren ook mooi.

Was wel voor Djokovic ondanks dat ik in principe meer sympathie voor Nadal heb. Maar goed, de 20 van Federer moeten wel blijven staan natuurlijk. Was Nadal op 18 gekomen dan zou het weer heel spannend worden. Denk dat Djokovic nummer 13 gaan pakken, ben benieuwd of er nu weer een Djokovic-era aankomt.

Volgens de heer Van Lottum (zelf gerespecteerd net-niet-prof) is Kerber slechts een breedtetennisser :)

Ondanks dat het een Nederlander is heb ik nooit een grotere hekel gehad aan een tennisser dan aan John van Lottum. Was vaak niks aan de hand en toen kreeg ie weer een temper tantrum. Ultieme loser. Nooit ook echt iets bijzonders gepresteerd.

Pascallovic

Well-known member
Ondanks dat het een Nederlander is heb ik nooit een grotere hekel gehad aan een tennisser dan aan John van Lottum. Was vaak niks aan de hand en toen kreeg ie weer een temper tantrum. Ultieme loser. Nooit ook echt iets bijzonders gepresteerd.
Nu hebben we een iets betere versie rondlopen in de persoon van Robin Haase.

erka

Well-known member
Inderdaad, Haase is er ook zo eentje. Heb ik ook niks mee, had ik met Van Lottum ook niet.

JMD

Well-known member
Wel 1x gigantisch 'in het pak gestoken' door Mantilla op de US Open. En 1x pech toen hij op centre court een set voorstond tegen Kuerten en toen bij een service 'het in zijn rug' schoot en moest opgeven.

Verder idd druk met van alles en nog wat behalve tennis. Hij tegen Haase zouden mooie partijen zijn geweest.Wel partijen die je niet op centre zou zetten.

Bovenaan