Tennis

PES5

Administrator
Forumleiding
Jammer dat ze met een dicht dak spelen. Waarom? Om gelijke omstandigheden te houden? Dat is bij regen toch ook niet zo? Of als het de ene dag waait en de andere niet.

Echt bullshit regels daar bij Wimbledon af en toe.

JMD

Well-known member
Jammer dat ze met een dicht dak spelen. Waarom? Om gelijke omstandigheden te houden? Dat is bij regen toch ook niet zo? Of als het de ene dag waait en de andere niet.

Echt bullshit regels daar bij Wimbledon af en toe.
Is niet alleen op Wimbledon, is standaard vastgelegd (ook zo bij Aus Open en US Open). Ook bij regen blijft het dak dicht, zelfs al is het droog geworden.
Overigens mocht het dak wel open als beide spelers dat wilden, maar 1 van de 2 (bij de BBC vermoedt men dat dat Djokovic was) wilde het dicht houden.

Overigens is dat bij het voetbal ook zo hoor: bij Ajax en Vitesse is het dak dicht of open, maar mag het dak niet open of dicht gedaan worden tijdens het duel.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja dus? Je begrijpt mijn punt niet.

Als een duel begint in de open lucht en het begint te regenen, dan sluiten ze het dak. Dus waar zijn dan de gelijke omstandigheden? Bullshit dus.

JMD

Well-known member
Ja dus? Je begrijpt mijn punt niet.

Als een duel begint in de open lucht en het begint te regenen, dan sluiten ze het dak. Dus waar zijn dan de gelijke omstandigheden? Bullshit dus.
Ja dat punt snapte ik ook wel hoor. Ik gaf alleen maar aan dat dat ook zo is bij andere toernooien (en voetbal). Heeft niks met Wimbledon te maken.

erka

Well-known member
Wat een niveau weer. Dit had de finale moeten zijn. Fan-tas-tisch punt van Nadal. Eerst een dropshot, dan een lob en dan een harde passing, in 1 rally. Djokovic helemaal zoek.

JMD

Well-known member
Djokovic kreeg een kansje op de service van Nadal, maar de SPanjaard geeft Djokovic geen kans. 4-4 nu.

JMD

Well-known member
Over 'je uit de problemen serveren' gesproken. 4 punten op rij voor Nadal. 5-5.

PES5

Administrator
Forumleiding
Logisch ook haha. Hopelijk voor de NOS maakt Djoko het snel af.

Die luie wielrenners nemen vandaag een snipperdag. Hadden ze maar op moeten schieten.

erka

Well-known member
Ongelofelijk.

Daarom zijn deze gasten zoveel beter dan al die wanna-be wereldtoppers. Elk punt is een winner.

JMD

Well-known member
Federer-Murray past daar ook in. Wimbledon paar jaar terug.
Die van 2012 bedoel je?

En natuurlijk de 2008 finale niet te vergeten: Federer - Nadal, voor mij het beste duel ooit.

Men had het er net op de radio over met Marc Brasser (die voor Radio 1 Wimbledon volgt): dit zijn wel de duels die je je leven lang onthoudt. Als je naar een TB gaat in de 5e set, dan mis je dit.

Bovenaan