Lijkt mij ook
Zo, dit is wel even andere planeet tennis zeg. Wat een geweldig niveau vergeleken met net.
Ik ook niet veel. Kwam om19.30 thuis en hoopte nog een deel van het duel Nadal - Djokovic te kunnen zien, was het 13-13 in de 5e set bij de eerste partij.Heb alleen laatste set gezien, jullie wellicht meer,
Ze redden het niet voor 00.00 uur.
Waarom moet er nu gestopt worden? Ga lekker door man.
Dat is 1 van de redenen. Tevens een afspraak met 'de buurt'. Die ging akkoord met een dak onder voorwaarde dat er geen avondsessies zouden komen en dat er om 23.00 gestopt zou worden.Veiligheid publiek. Anders kan dat niet meer met OV naar huis. Dit was verhaal op radio 1 vanmiddag.
Mwah, zou niet weten waarom je dat zou moeten doen. Het gaat dan puur om 3 GS-toernooien (want alle andere toernooien hebben best-of-3 tiebreak sets en de US Open heeft een TB in de 5e bij 6-6). Hoe vaak komt zoiets nou voor? Is ook de charme van zo'n GS-evenement.Goed voorstel van Isner om de laatste set aan te passen. Eigenlijk de set 2x zo lang maken en dan bij 12-12 wel een tiebreak spelen. Lijkt mij een prima oplossing.
Minimaal 93 dus, ex aequo de 3e langste ooit.