Tennis

JMD

Well-known member
Daar ga ik ook wel vanuit. Maar een Nederlandse confrontatie erbij, dat maakt de avond wel af.
Je bent als toernooidirecteur niet serieus te nemen als je iemand als Federer niet op prime-time laat spelen, maar ergens in de middag...
 

Mommiej

Well-known member
Buiten Federer als hij vanavond wint heb je alleen nog de als 2e geplaatste Dimitrov (als die vanmiddag wint) die morgen ook hun 2e ronde moeten spelen. De andere 3 2e rondes morgen gaan tussen 2 ongeplaatste spelers (met het Nederlands onderonsje erbij).

Dus je krijgt naast Federer op de donderdagavond of wedstrijd Dimitrov - Krajinovic of het Nederlands onderonsje, elke andere mogelijkheid lijkt mij er niet als toernooidirectie (Rublev - Dzumhur en Herbert - Medvedev lijken me beide daarvoor geen optie)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Federer gaat echt als een raket van start. Hij oogt ontzettend scherp. Mooi om te zien!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Federer slaat zojuist een bal die we terug gaan zien in de jaarcompilaties.
 

Mommiej

Well-known member
Gelukkig had ik het gisteravond al goed voorspeld dat dit zou gebeuren, have fun in ieder geval morgenavond (maar gezien niveau Federer vandaag gaat dat wel lukken)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig had ik het gisteravond al goed voorspeld dat dit zou gebeuren, have fun in ieder geval morgenavond (maar gezien niveau Federer vandaag gaat dat wel lukken)

Ja je was spot-on.

Thanks man, gaat zeker lukken!
 

gevegt

Well-known member
Haase heeft wat last van griep. Volgens hem zitten er wat bacteri?n in zijn lichaam.:cab:
 

Mommiej

Well-known member
Hij pakt hem wel met 7-6(8), 7-5. Maar met beetje meer geluk/slimheid wint Kohlschreiber hem hier gewoon in 2 sets.

Morgenavond dus de wedstrijd voor de nr.1 positie tegen Haase of Griekspoor.
 

ElSimao

Active member
Hij pakt hem wel met 7-6(8), 7-5. Maar met beetje meer geluk/slimheid wint Kohlschreiber hem hier gewoon in 2 sets.

Morgenavond dus de wedstrijd voor de nr.1 positie tegen Haase of Griekspoor.

Mwa, had Kohlschreiber de eerste gepakt, denk ik dat Federer er een schepje bovenop zou doen. Speelde niet op 100%.
 
Bovenaan