Tennis

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ai ai ai Goffin. Zou ontzettend zuur zijn als hij op deze manier moet gaan opgeven.
 

Mommiej

Well-known member
Dat zag er wel heel raar uit, gewoon volley volledig missen eigenlijk en dan bal vanaf je racket vol je gezicht in.
 

JMD

Well-known member
En Engeland heeft er weer een lelijke sponsornaam voor een toernooi bij:
na Carabao Cup, Checkatrade Trophy nu de Fever-Tree Championships. Tot voorkort: 'Queens Championships' (een van de voorbereidingstoernooien op Wimbledon)

:werder::werder::werder::werder::werder::werder::werder::werder::werder::werder::werder::werder::werder:
 

Mommiej

Well-known member
ik blijf het in ieder geval gewoon Queens noemen (dat is tenminste een begrip in tenniswereld)
 

JMD

Well-known member
Kiki Bertens heeft het WTA-toernooi van Charleston gewonnen. Knap!!! Een van de oorspronkelijke vrouwentoernooien van het WTA-circuit.

Bertens werd gecoacht door Elise Tamaela, Raymond Sluiter zat wegens priveproblemen (aldus de NOS) thuis.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heel knap inderdaad. Zeker omdat de finale ook nog luttele uren na haar slopende driesetter tegen Keys werd gespeeld. Vooral laatstgenoemd duel is er eentje die ze doorgaans veel verliest. Mooie opsteker.

Weet iemand wat er met Sluiter is?
 

JMD

Well-known member
Heel knap inderdaad. Zeker omdat de finale ook nog luttele uren na haar slopende driesetter tegen Keys werd gespeeld. Vooral laatstgenoemd duel is er eentje die ze doorgaans veel verliest. Mooie opsteker.

Weet iemand wat er met Sluiter is?

Haar tegenstandster was pas iets van 1 uur ervoor de baan af, dus Bertens had wel iets meer rust (maar zij had wel langer gespeeld)

Nee, vroeg ik me ook af.
 
Bovenaan