Tennis

JMD

Well-known member
Serena Williams heeft echt een draak van een schema, kan als 7e geplaatste in de 3e ronde Kerber tegenkomen en de 4e ronde Kvitova. (En in de 2e ronde Arantxa Rus... :) )
 

Maasveld

Well-known member
De organisatie is uiteraard niet gediend van de actie van Osaka. Ze waarschuwen voor verdere sancties met in het uiterste geval uitsluiting.

Als dat laatste gebeurt zal er wel weer een jankverhaal komen dat dat bij een man nooit zou zijn gedaan.
 

Reinoud

Well-known member
Zverev na 0-2 achterstand door. Van de Zandschulp heeft die achterstand nu goed gemaakt tegen de als 19 geplaatste Hurkacz
 

JMD

Well-known member
Morgen komen de beide Nederlandse dames in actie, Kiki Bertens 1e partij baan 6, start 11.00, Arantxa Rus de 4e partij baan 12 na 1 dames- en 2 herenpartijen (start 1e partij ook 11.00)
 

Maasveld

Well-known member
Osaka neemt het heft in eigen handen en trekt zich terug uit het toernooi. Uit haar statement komt naar voren dat ze vooral met haar eigen mentale gesteldheid worstelt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Osaka neemt het heft in eigen handen en trekt zich terug uit het toernooi. Uit haar statement komt naar voren dat ze vooral met haar eigen mentale gesteldheid worstelt.

Dat is uiteraard wel heel sneu. Goede beslissing dan ook. Eigen gezondheid gaat altijd voor.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, dat zal best. Maar zeg dat dan meteen.

'Ik wil ivm mijn depressie liever geen pers te woord na een wedstrijd', klinkt al heel anders dan 'Ik boycot de pers'
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, dat zal best. Maar zeg dat dan meteen.

'Ik wil ivm mijn depressie liever geen pers te woord na een wedstrijd', klinkt al heel anders dan 'Ik boycot de pers'

Jep, eens. Maar goed, het meisje is 20. En het is niet eenvoudig om zomaar tegen de hele wereld te zeggen dat je depressief bent. Heel onhandig en ook prima dat ze het nu wel gezegd heeft. Hoop dat ze er snel bovenop komt.
 
Bovenaan