Dat doen ze ook. Ik zie genoeg filmpjes op twitter en insta voorbij komen.Ze zouden ook creatief kunnen zijn en zichzelf op die hotelkamers fit kunnen houden.
Je kunt toch je conditie op peil houden op een hometrainer of loopband?Dat doen ze ook. Ik zie genoeg filmpjes op twitter en insta voorbij komen.
Maar oefenen voor een best of 5 in een ruimte van 20 mˆ2 lijkt me toch vrij lastig.
COnditie kan idd wel. Maar wat denk je van starten/stoppen, sprintjes, intervaltraining enz (en dat zo dat je dat ook 5 sets kan volhouden). Plus dat de ondergrond van een hotelkamer natuurlijk wel iets anders is dan een tennisbaan.Je kunt toch je conditie op peil houden op een hometrainer of loopband?
COnditie kan idd wel. Maar wat denk je van starten/stoppen, sprintjes, intervaltraining enz (en dat zo dat je dat ook 5 sets kan volhouden). Plus dat de ondergrond van een hotelkamer natuurlijk wel iets anders is dan een tennisbaan.
We gaan het zien. Nogmaals voor de dames denk ik idd niet dat het een probleem is. Maar voor de heren met hun best-of-fives wel.Hun basisconditie is zo groot , die raken ze echt niet kwijt als ze een kleine twee weken niet trainen.
Rafael Nadal gaat het ABN AMRO WTT spelen.Toch nog een plekkie gevonden zijn voor het ABN AMRO WTT, 1 t/m 7 maart.
De ruimte is er tevens omdat Indian Wells niet doorgaat (dat toernooi is meestal de eerste helft van maart), 'Key Biscane' (het toernooi van de 2e helft van maart) schijnt ook op losse schroeven te staan.
Jep... Zeker bij dit soort toernooien... Spelers moeten er (ik meen) 4 van deze spelen in 1 seizoen, dus dan krijg je dat.Dat is toch vaste prik dat de publiekstrekkers zich vlak voor het toernooi afmelden?
Dat zeg ik toch ook in de laatste woorden... 'weer'...Dat is jaren twee weken geweest, alleen hebben ze er een jaar of vijf geleden een week extra tussen gestopt.