Tennis

JMD

Well-known member
Zendt de NOS het niet meer uit?
Geen idee. Heb alleen vanavond even kort op Eurosport gekeken...


Aanvulling trouwens: Arantxa Rus 5e partij baan 14, na 3 heren- en een damespartij, de 2e partij is een herenpartij die afgemaakt moet worden, eind 3e set, bij stand 1-1 in sets.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wawrinka veegde Murray trouwens hard van de baan.

Opvallend was vandaag dat Konnta en Goffin hun koffers kunnen pakken. En ook Coric had ik niet verwacht.
 

JMD

Well-known member
Ik bedoel meer de tegenstander waar ze tegen moest.
O ja, Gauff... Kwam vorig jaar niet eens door de kwalificatie van RG, en staat 50e op de wereldranglijst. Lastige tegenstander dat zeker, maar daar had Konta echt wel van moeten winnen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
O ja, Gauff... Kwam vorig jaar niet eens door de kwalificatie van RG, en staat 50e op de wereldranglijst. Lastige tegenstander dat zeker, maar daar had Konta echt wel van moeten winnen.
Gevalletje Heracles - PSV
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Konta is niet in vorm en Gauff is een prima speelster die hard omhoog gaat. Ik vind het geen hele grote verrassing.
 

SanMark.

Well-known member
O ja, Gauff... Kwam vorig jaar niet eens door de kwalificatie van RG, en staat 50e op de wereldranglijst. Lastige tegenstander dat zeker, maar daar had Konta echt wel van moeten winnen.
Het is mij een raadsel wat vorig jaar er mee te maken heeft bij een meisje van 16 of 17 jaar oud. We zijn inmiddels bijna 1.5 jaar verder.
 

JMD

Well-known member
Het is mij een raadsel wat vorig jaar er mee te maken heeft bij een meisje van 16 of 17 jaar oud. We zijn inmiddels bijna 1.5 jaar verder.
Klopt vwb dat eerste, maar dat 50e op de wereldranglijst is natuurlijk wel actueel, kwam ook niet door de 1e ronde US Open, verloor van Sevastova (31e geplaatst).
 

JMD

Well-known member
Arantxa Rus staat trouwens nu pas op de baan, eind 1e set. Dik door 10 uur, het is 13 graden. Niet echt ideale omstandigheden, en dan druk is me nog voorzichtig uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ach ja. Die tennissers moeten ook niet zo piepen hoor. Alsof je alleen bij 25 graden kunt tennissen.

Azarenka laatst ook al. Er zijn zoveel sporten waar men met dit weer prima kan sporten. Tennissers ook.
 

JMD

Well-known member
Rus verliest set 2, weer in een TB, stond 6-5 30-0 voor. Jammer...

Nu set 3. Dit kan nog wel even gaan duren, want beide sets duurden tot nu toe elk langer dan 1 uur.
 

JMD

Well-known member
Ook Medvedev (4e geplaatst) eruit, net als eerder vandaag bv Monfils (8e)

Rus verliest direct haar service, maar goed, dat gebeurde in set 2 ook continu.
 

JMD

Well-known member
Rus verliest set 3. Zonde, die Française leek vermoeid, maar kon zich steeds oprichten...
 

Joost

Well-known member
Errani heeft enorme moeite om bovenhands op te slaan.

Gooit de bal steeds verkeerd, kreeg al een paar strafpunten en serveerde een aantal maal onderhands.
 
Bovenaan