Studio Voetbal

ALenstra

Well-known member
In 2017 toch kampioen met Al-Jazira. Maar bij veel clubs inderdaad voortijdig ontslagen of opgestapt.
 

Batigoal

Well-known member
Lijkt me een vrij dramatische keuze. Dus hij zal het wel worden. Gelukkig zijn we voor het eerstvolgende eindtoernooi al geplaatst.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gisteravond was Arne Slot te gast bij Studio Voetbal. Dat was een redelijk succes, het is fijn om hem over voetbal te horen praten. Maar daar zat hem ook meteen mijn teleurstelling. Waar komt toch die drang vandaan om hem steeds opnieuw weer te bevragen op de financiële situatie bij Feyenoord, of hij daar bij het tekenen van z'n contract al op de hoogte van was, hoe lang hij dat nog gaat volhouden, of hij niet liever naar Ajax zou willen en waar zijn ambities liggen. Los van het feit dat hij al ik weet niet hoe vaak (hetzelfde) antwoord heeft gegeven op die vragen, is het wat mij betreft ook totaal oninteressant, zonde van de tijd en daarmee een gemiste kans.

Hoe vaak komt het voor dat je 50 minuten de tijd hebt om een actieve trainer te bevragen op voetbalinhoudelijke zaken in een praatprogramma over voetbal? En al helemaal als het de trainer is die momenteel door het gros van voetbalminnend Nederland wordt gezien als één van de grootste trainerstalenten van Nederland. Daar moet je als journalist toch gebruik van willen maken? Laat zo'n man vertellen over zijn ideeën over het moderne voetbal. Dat gebeurde een beetje in het begin over het Nederlands elftal, maar kon veel meer uitgehaald worden. Slot wil wel vertellen, die doet niets liever dan inhoudelijk over voetbal praten.

Maar goed, zal wel weer aan mij liggen.
 

gevegt

Well-known member
Dat ligt niet aan jou,
Net iets te vaak hoor ik in een programma: 'maar dat wordt misschien te technisch'.
Misschien dat de goegemeente afhaakt als je dieper in gaat op een onderwerp, maar liefhebbers hebben dat juist graag. Eigenlijk is het een belediging naar de kijkers toe.
Maar wel oeverloos ouwe hoeren over cijfertjes. 1-3-5-6-4 of wat voor systeem dan ook. Lekker boeiend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat ligt niet aan jou,
Net iets te vaak hoor ik in een programma: 'maar dat wordt misschien te technisch'.
Misschien dat de goegemeente afhaakt als je dieper in gaat op een onderwerp, maar liefhebbers hebben dat juist graag. Eigenlijk is het een belediging naar de kijkers toe.
Maar wel oeverloos ouwe hoeren over cijfertjes. 1-3-5-6-4 of wat voor systeem dan ook. Lekker boeiend.
Ja echt, dat geleuter over systemen. Geen enkele topclub speelt tegenwoordig nog van begin tot eind in dezelfde formatie. Daar is voetbal veel te dynamisch voor geworden.
 

gevegt

Well-known member
Ja echt, dat geleuter over systemen. Geen enkele topclub speelt tegenwoordig nog van begin tot eind in dezelfde formatie. Daar is voetbal veel te dynamisch voor geworden.
En dat nadoen van van Gaal met het noemen van 1 van de doelman. Zo'n beetje de hele media neemt het over.
 
Bovenaan