Eef de Kip
Well-known member
Na 1 zin mag van mij die Ten Cate weer direct van de beeldbuis oprotten.
Ten Cate leest mee. want hij zegt precies het zelfde wat ik gepost heb over het middenveld en de ruimtes die ontstonden.
Ja wat is het nou?
Na 1 zin mag van mij die Ten Cate weer direct van de beeldbuis oprotten.
Ten Cate leest mee. want hij zegt precies het zelfde wat ik gepost heb over het middenveld en de ruimtes die ontstonden.
Ja wat is het nou?
Zolang hij alleen mij citeert mag hij blijven.
Oh nee... Van Hooijdonk met een mening over Van Persie.
Nee, over het beleid. Hij zij niks over het functioneren van vPersie.Oh nee... Van Hooijdonk met een mening over Van Persie.
Leuk dat hele technische verhaal, maar een Van Persie die meer dan twee keer zoveel interlands heeft gespeeld dan Blind behoor je niet zo weg te zetten voor heel het land. Zeg gewoon dat hij nu niet in je plannen voorkomt en laat het daarbij. Een minder grote speler, maar ook tien jaar trouwe dienst Kuyt werd ook voor heel het land voor lul gezet. Volkomen ongeschikt als bondscoach.
Leuk dat hele technische verhaal, maar een Van Persie die meer dan twee keer zoveel interlands heeft gespeeld dan Blind behoor je niet zo weg te zetten voor heel het land. Zeg gewoon dat hij nu niet in je plannen voorkomt en laat het daarbij. Een minder grote speler, maar ook tien jaar trouwe dienst Kuyt werd ook voor heel het land voor lul gezet. Volkomen ongeschikt als bondscoach.
Daar is iedereen het over eens.
Maar nu even over zijn inbreng van het laatste jaar.
Die Visser die met 2 goede momenten van v Persie komt in de wedstrijd tegen Turkije komt.mg:
Ik vond hem net als Visser niet slecht tegen Turkije. Tegen IJsland speelde hij geloof ik niet. Tegen Kazachstan heb ik volgens mij niet gezien. Tegen Tsjechi? maakte hij twee mooie goals.