Studio Voetbal

Fabian

Active member
Het is ook volstrekt te billijken dat hij gaat opbouwen naar het WK van 2018 toe, dus dat je afscheid gaat nemen van wat spelers. Maar geef dat dan idd gewoon zo aan, ga niet een heel lulverhaal erom heen houden.

Achter Van Persie hebben we Huntelaar, Dost, De Jong, Locadia, Kramer etc. Nee, volstrekt logisch dat we afscheid nemen van Van Persie.

Als iemand beschikbaar is, moet je niet naar leeftijd kijken maar naar kwaliteit. En ik stel Van Persie nog altijd boven de opgenoemde heren.

Iedereen was drama in de kwalificatie, maar vreemd genoeg wordt alleen Van Persie afgeschreven. Merkwaardig fenomeen.
 

zwammy

Well-known member
In ieder geval flink achteruit aan het gaan, alleen wordt nog niet door iedereen gezien. Dit is ??n van de verstandige keuzes van Blind
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor het eerst een vrouw aan tafel?

Ik weet niet. Die Renate (Itali? kenner) nog wat die heeft bij de NOS regelmatig mogen aanschuiven. Ik weet niet of ze ook bij Studio Voetbal ooit is aangeschoven. Ik vermoed van wel. Wie is deze vrouw eigenlijk?
 

JMD

Well-known member
Ik weet niet. Die Renate (Itali? kenner) nog wat die heeft bij de NOS regelmatig mogen aanschuiven. Ik weet niet of ze ook bij Studio Voetbal ooit is aangeschoven. Ik vermoed van wel. Wie is deze vrouw eigenlijk?

Nee, die Renate schoof aan bij DeMart in de Avondetappe, nooit bij Studio Voetbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo die de 2-0 maakt voor Oekra?ne kijkt wel erg stijf uit zijn ogen. Maradonnaatje WK 1994?
 

JMD

Well-known member
Die is zich heel overdreven aan het profileren.

Clasie kan met 1 bal 2 linies overslaan aldus die vrouw.... Haha, vanaf het middenveld dan dus ?n het middenveld en de aanval overslaan? Wordt lastig...
 
Bovenaan