Studio Voetbal

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk dat hele technische verhaal, maar een Van Persie die meer dan twee keer zoveel interlands heeft gespeeld dan Blind behoor je niet zo weg te zetten voor heel het land. Zeg gewoon dat hij nu niet in je plannen voorkomt en laat het daarbij. Een minder grote speler, maar ook tien jaar trouwe dienst Kuyt werd ook voor heel het land voor lul gezet. Volkomen ongeschikt als bondscoach.
 

gevegt

Well-known member
Leuk dat hele technische verhaal, maar een Van Persie die meer dan twee keer zoveel interlands heeft gespeeld dan Blind behoor je niet zo weg te zetten voor heel het land. Zeg gewoon dat hij nu niet in je plannen voorkomt en laat het daarbij. Een minder grote speler, maar ook tien jaar trouwe dienst Kuyt werd ook voor heel het land voor lul gezet. Volkomen ongeschikt als bondscoach.

Daar is iedereen het over eens.

Maar nu even over zijn inbreng van het laatste jaar.
 

inhethoekje

Active member
Leuk dat hele technische verhaal, maar een Van Persie die meer dan twee keer zoveel interlands heeft gespeeld dan Blind behoor je niet zo weg te zetten voor heel het land. Zeg gewoon dat hij nu niet in je plannen voorkomt en laat het daarbij. Een minder grote speler, maar ook tien jaar trouwe dienst Kuyt werd ook voor heel het land voor lul gezet. Volkomen ongeschikt als bondscoach.

De palmares van Blind als speler is heel wat indrukwekkender als die van van Persie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar is iedereen het over eens.

Maar nu even over zijn inbreng van het laatste jaar.

Ik vond hem net als Visser niet slecht tegen Turkije. Tegen IJsland speelde hij geloof ik niet. Tegen Kazachstan heb ik volgens mij niet gezien. Tegen Tsjechi? maakte hij twee mooie goals.
 

Fabian

Active member
Die Visser die met 2 goede momenten van v Persie komt in de wedstrijd tegen Turkije komt. :eek:mg:

Om aan te tonen dat hij zijn waarde nog kan hebben. Het waren ook zo nog wat de enige momenten die iets van een kans opleverde.

Die totale afschrijving is volstrekt overdreven.
 

inhethoekje

Active member
Haha, zag je dat veld waar Theo Phalplatz op trainde, moet je nou mee komen, dan komt de ARBO langs en legt de training stil ivm kans op botbreuken op de werkvloer.
 

gevegt

Well-known member
Ik vond hem net als Visser niet slecht tegen Turkije. Tegen IJsland speelde hij geloof ik niet. Tegen Kazachstan heb ik volgens mij niet gezien. Tegen Tsjechi? maakte hij twee mooie goals.

Na zijn duikdoelpunt tegen Spanje is het alleen maar neerwaarts gegaan. Alleen zijn intrinsieke kwaliteiten hielden hem overeind.
 
Bovenaan