inhethoekje
Active member
We gaan het niet hebben over de wedstrijd maar we blijven nog even door ouwehoeren over Kramer.
Ze moeten Bertje even vragen of zijn beslissing om niet af te reizen naar Palestina puur van hem zelf is, of dat hij dat moet zeggen van de Arabieren.Van Marwijk maakt een terecht punt. Keer op keer krijg je belachelijke schikkingsvoorstellen aangeboden.
Waarom zien wij dat wel als DVK BC's en de anderen niet?
We gaan het niet hebben over de wedstrijd maar we blijven nog even door ouwehoeren over Kramer.
Ze moeten Bertje even vragen of zijn beslissing om niet af te reizen naar Palestina puur van hem zelf is, of dat hij dat moet zeggen van de Arabieren.
Ah, PSV komt goed weg bij Twente, dat wist ik nog niet.
Ik heb waarschijnlijk een andere zender op gehad.
Ok?.Jouw TV doet het denk ik gewoon niet zo goed.
Ze moeten Bertje even vragen of zijn beslissing om niet af te reizen naar Palestina puur van hem zelf is, of dat hij dat moet zeggen van de Arabieren.
Inderdaad. Niet over Feyenoord - AZ praten of Feyenoord - Ajax, maar gewoon weer lekker over Kramer. Verder Karsdorp er weer bij halen en vergeten te vermelden dat de oud-scheidsrechters het allemaal hooguit geel vonden.
Waarom zien wij dat wel als DVK BC's en de anderen niet?
Sufkuttenprogramma. Niet eens over DE derby praten..
Sufkuttenprogramma. Niet eens over DE derby praten..