Studio Voetbal

Max

Administrator
Forumleiding
Na zijn duikdoelpunt tegen Spanje is het alleen maar neerwaarts gegaan. Alleen zijn intrinsieke kwaliteiten hielden hem overeind.

Zo kunnen we nog wel even verder gaan. Ik geloof dat vrijwel iedere Oranje speler een belachelijk slechte kwalificatie heeft gedraaid. Alleen Sneijder vond ik vrijwel altijd er bovenuit steken. Gezien het gebrek aan dergelijke intrinsieke kwaliteiten bij overige Nederlandse spelers en de blessuregevoeligheid van Robben, zou ik Van Persie nooit afschrijven.
 

Eef de Kip

Well-known member
Om aan te tonen dat hij zijn waarde nog kan hebben. Het waren ook zo nog wat de enige momenten die iets van een kans opleverde.

Die totale afschrijving is volstrekt overdreven.

Van Blind en Veltman kan ik ook nog wel momenten opdiepen die van waarde konden zijn voor het elftal. En als we nou al momenten moeten gaan benoemen die een kans op kunnen leveren dan zijn we wel erg op zoek naar redenen om iemand er bij te houden.
Hij is de laatste anderhalf jaar op club en interlandniveau gewoon heel erg matig.
Blind had het communicatief gewoon wel een stuk handiger moeten aanpakken maar voetbaltechnisch kan ik het alleen maar met hem eens zijn dat hij voor een ander kiest.
 

Keyser S?ze

New member
Van Blind en Veltman kan ik ook nog wel momenten opdiepen die van waarde konden zijn voor het elftal. En als we nou al momenten moeten gaan benoemen die een kans op kunnen leveren dan zijn we wel erg op zoek naar redenen om iemand er bij te houden.
Hij is de laatste anderhalf jaar op club en interlandniveau gewoon heel erg matig.
Blind had het communicatief gewoon wel een stuk handiger moeten aanpakken maar voetbaltechnisch kan ik het alleen maar met hem eens zijn dat hij voor een ander kiest.

Hoewel dit een zeer genuanceerd antwoord is, ben ik het er wel mee eens.
 

JMD

Well-known member
Van Blind en Veltman kan ik ook nog wel momenten opdiepen die van waarde konden zijn voor het elftal. En als we nou al momenten moeten gaan benoemen die een kans op kunnen leveren dan zijn we wel erg op zoek naar redenen om iemand er bij te houden.
Hij is de laatste anderhalf jaar op club en interlandniveau gewoon heel erg matig.
Blind had het communicatief gewoon wel een stuk handiger moeten aanpakken maar voetbaltechnisch kan ik het alleen maar met hem eens zijn dat hij voor een ander kiest.

Het is ook volstrekt te billijken dat hij gaat opbouwen naar het WK van 2018 toe, dus dat je afscheid gaat nemen van wat spelers. Maar geef dat dan idd gewoon zo aan, ga niet een heel lulverhaal erom heen houden.
 

Jozsef

New member
Studio Voetbal

Ik heb me gisteren zitten ergeren aan Ten Cate. Eerst al minwaardig Willem Vissers afserveren, om vervolgens de Klassieker te evalueren als zijnde een schoppartij.
De man is adviseur van de KNVB. Dat wordt dus voortaan 11 mietjes in het veld. Ik zeg op z'n vroegst weer erbij op het EK van 2024, als we mazzel hebben. Wat een idioot.
 
Bovenaan