Studio Voetbal

JFK

Well-known member
Ik weet het niet. Steeds als ze haar mond open doet denk ik: Zou hij er in passen?
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn zieke geest liggen.

Nee hoor, is geen zieke geest. Die gedachte heb ok ook altijd. Maar bij haar wil ik 'm er niet in proppen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah zij gaat weg en de dames van FC Twente gaan opeens met sprongen vooruit?
 

gevegt

Well-known member
Nee hoor, is geen zieke geest. Die gedachte heb ok ook altijd. Maar bij haar wil ik 'm er niet in proppen.
Gelukkig maar. Ik dacht even dat ik echt een zieke geest had.

Die vrouw kan ik trouwens heel slecht verstaan.
 

zwammy

Well-known member
Ik kijk nooit meer SV, maar deze ga ik af kijken. Me heerlijk irriteren aan dat wijf en misschien mijn afstandsbediening nog naar haar kop gooien.
 

JMD

Well-known member
He ja, laten we de ledenaantallen erbij halen. Alsof breedtesport relevant is voor de kwaliteit aan de top...
Vrouwenvoetbal is gewoon niet om aan te zien.

@zwammy: eens
 

JMD

Well-known member
Ik kijk nooit meer SV, maar deze ga ik af kijken. Me heerlijk irriteren aan dat wijf en misschien mijn afstandsbediening nog naar haar kop gooien.

Hoe ben je dan bij SV gekomen vanavond...

Haha, die muts: 'door ramen en ruiten', tot 2x toe... Wil interessant over komen door moeilijk te praten, maar dan moet je het wel goed doen, het is 'door roeien en ruiten'.
 

zwammy

Well-known member
Hoe ben je dan bij SV gekomen vanavond...

Haha, die muts: 'door ramen en ruiten', tot 2x toe... Wil interessant over komen door moeilijk te praten, maar dan moet je het wel goed doen, het is 'door roeien en ruiten'.

Door dit topic.

Ja, ja, ja, ja, Ja Sjoerd. Ja Jan.
 
Bovenaan