Studio Voetbal

Eef de Kip

Well-known member
Oei, de teentjes zijn weer lang.
Het ging zeker over Ajax?

Nee, het gaat om dat bord voor je kop. Lopen zeuren om het feit dat iemand hier op het forum melding van iets maakt wat standaard is om vervolgens met de volgende opmerking te komen over een vrouw die het waagt iets over voetbal te zeggen.

Het kutje gaat praten over een visie.

En dan met de volgende dooddoener te komen:

Oei, de teentjes zijn weer lang.

Ja hoor, alsof ik me nog druk ga maken over Arno Vermeulen die iets te zeggen heeft over Ajax.
 

Keyser S?ze

New member
Hopelijk houdt ze het langer vol.
Ze was de enige aan tafel met een beetje diepgang.

Het kutje zat iets te bazelen over procesgang, beleid en visie en had duidelijk te lang in de studieboekjes van de KNVB gezeten.

Pijnlijke misser om haar uit te nodigen. Het is al lastig voor een totaal onbekende in voetballand om in een voetbalpraatprogramma aan te schuiven en voor een vrouw geldt dat dubbel. Het hoofdschudden van Sjoerd Mossau sprak boekdelen. Hij probeerde beleefd te blijven maar kon zijn lachen nauwelijks inhouden.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij heeft Diana Kuip er wel eens gezeten.
Volgens mij niet. Die zou ik me wel herinnerd hebben... :)

Volgens mij heeft er vorig jaar ten tijde van de WK-kwalificatie van de oranjedames (die playoffs) een oud-damesinternational gezeten, bedacht ik me net.
 

JMD

Well-known member
Het kutje zat iets te bazelen over procesgang, beleid en visie en had duidelijk te lang in de studieboekjes van de KNVB gezeten.

Pijnlijke misser om haar uit te nodigen. Het is al lastig voor een totaal onbekende in voetballand om in een voetbalpraatprogramma aan te schuiven en voor een vrouw geldt dat dubbel. Het hoofdschudden van Sjoerd Mossau sprak boekdelen. Hij probeerde beleefd te blijven maar kon zijn lachen nauwelijks inhouden.

Dit dus.
 

Eef de Kip

Well-known member
Toch maak je er (elke keer) melding van, dus je maakt je er wel druk over.

Als melding maken van en je druk maken om voor jou hetzelfde is dan ben je niet te benijden. Sterkte!

Gelukkig zijn het voor mij 2 hele verschillende dingen.
 

Maasveld

Well-known member
Het kutje zat iets te bazelen over procesgang, beleid en visie en had duidelijk te lang in de studieboekjes van de KNVB gezeten.

Pijnlijke misser om haar uit te nodigen. Het is al lastig voor een totaal onbekende in voetballand om in een voetbalpraatprogramma aan te schuiven en voor een vrouw geldt dat dubbel. Het hoofdschudden van Sjoerd Mossau sprak boekdelen. Hij probeerde beleefd te blijven maar kon zijn lachen nauwelijks inhouden.
Ik kijk het al een tijdje niet meer, maar de keren dat ik Mossou daar zag heb ik hem nooit op iets zinnigs kunnen betrappen.
 

JMD

Well-known member
Die Adriaanse was gisteren helemaal de weg kwijt zeg. Zei dat PSV de eerste helft heel goed had gespeeld en veel kansen had gecre?erd.

Weet niet wat hij gezopen had, maar dat sloeg natuurlijk helemaal nergens op.
 

Kevah

New member
Omg waarom heb ik ingeschakeld?
Wat een gasten aan tafel... Arno vermeulen is een kwal. Pierre van hooi donk heb ik ook nooit wat nuttigs horen zeggen en youri mulder hoort zichzelf te graag praten. Tom Egberts als tafel heer om te huilen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Serieus, rode kaart voor Kramer voor dat luchtduel? Gelul zeg. Gustafson ja, maar laten we niet doorslaan. Pierre en Advocaat hebben gelijk, in Engeland zou dit allemaal geen issue zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Studio Voetbal

Ik heb geen beelden terug gezien, maar Kramer lijkt een dingetje te worden. Hij is niet heel erg geliefd bij collega's en analytici.
 

inhethoekje

Active member
Mulder werd vakkundig de mond gesnoerd door Pierre en Dickie Dick.

''Dick,denk jij dat ze bij de BBC deze beelden zouden analyseren?''
"Neen"


Einde discussie, Mulder terug in zijn mand.
 
Bovenaan