Studio Voetbal

Joost

Well-known member
Ik heb geen beelden terug gezien, maar Kramer lijkt een dingetje te worden. Hij is niet heel erg geliefd bij collega's en analytici.

Ze lieten drie momenten zien. Bij twee ervan gaat hij erg breed het duel aan, bij een van de momenten is er wel degelijk een slaande beweging. De manier waarop hij de duels aangaat zullen er toch echt voor gaan zorgen dat hij een keer geschorst gaat worden.

Gustafsson werd ook een aantal keer getoond. Daarvoor kan de jurist thuisblijven want dat was zo klaar als een klontje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze lieten drie momenten zien. Bij twee ervan gaat hij erg breed het duel aan, bij een van de momenten is er wel degelijk een slaande beweging. De manier waarop hij de duels aangaat zullen er toch echt voor gaan zorgen dat hij een keer geschorst gaat worden.

Als tegenstanders de hele wedstrijd aan je shirt hangen, dan ga je vanzelf dat soort bewegingen zien. Tot dusver lijkt het vooral een beetje zoeken te zijn.

Gustafsson werd ook een aantal keer getoond. Daarvoor kan de jurist thuisblijven want dat was zo klaar als een klontje.

Even afwachten hoe het geformuleerd staat en wat de strafeis is. Men kan wel zeiken dat Feyenoord steeds de gang maakt naar Zeist, maar als ze met onredelijke voorstellen komen op grond van het gepleegde delict en het bewijsmateriaal dan is de kans een stuk kleiner dat Feyenoord de gang naar Zeist maakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als de KNVB morgen en faxje stuurt met 2+1 voorwaardelijk voor Gustafson dan gaat Feyenoord gewoon netjes akkoord en is het klaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als de KNVB morgen en faxje stuurt met 2+1 voorwaardelijk voor Gustafson dan gaat Feyenoord gewoon netjes akkoord en is het klaar.

Precies, maar dat gaan ze niet doen en Feyenoord gaat weer naar Zeist en dat moeten we dan weer belachelijk vinden. Los van dit incidentje vind ik Gustafson op een goede manier sterker worden in duels.
 

inhethoekje

Active member
Ze lieten drie momenten zien. Bij twee ervan gaat hij erg breed het duel aan, bij een van de momenten is er wel degelijk een slaande beweging. De manier waarop hij de duels aangaat zullen er toch echt voor gaan zorgen dat hij een keer geschorst gaat worden.

Gustafsson werd ook een aantal keer getoond. Daarvoor kan de jurist thuisblijven want dat was zo klaar als een klontje.

Het is maar hoe je het bekijkt, jij vond dat Roda had moeten winnen vandaag, de NOS had de beelden zo geknipt dat ik toch echt vond dat Groningen beter was.
 

erka

Well-known member
Het is maar hoe je het bekijkt, jij vond dat Roda had moeten winnen vandaag, de NOS had de beelden zo geknipt dat ik toch echt vond dat Groningen beter was.

Nou nee hoor, het was een wedstrijdje wie is de slechtste. Roda kon niet beter en Groningen wilde niet beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat doen ze zeker alleen bij Kramer?

Dat doen ze eerder bij lange spitsen als Kramer, dan bij de Achahbarretjes waar het direct opvalt. Ik kon vroeger tegenover een lompe boer van een kop of meer groter ook meer maken dan bij een kleinere spits.
 

inhethoekje

Active member
Nou nee hoor, het was een wedstrijdje wie is de slechtste. Roda kon niet beter en Groningen wilde niet beter.

Ik geloof jou gelijk, ik zag een samenvatting en daar zag ik een paar kansen voor Groningen waarbij ik verbaasd was dat hij er niet inging.
Voor mijn gevoel was Groningen dus beter .
 

gevegt

Well-known member
Zelfs Co heeft moeite om alles wat vGaal doet bij ManU goed te praten.
Dat is een slecht teken voor Louis.
 
Bovenaan