Stel je zelf even voor

Mario

Well-known member
Dag forumleden,

Bij dezen enige informatie over ondergetekende, omdat het niet geheel ongebruikelijk is om bij een forumtoetreding een korte persoonlijke beschrijving af te geven:

Wie ben ik: Diamant
Wat denk je hier te vinden: Levensgeluk
Favoriete clubs: Ajax, Anderlecht, Valencia C.F.
Interesses: Voetbal, gokken, politiek, geschiedenis, antiek, architectuur
Hoe ben je in aanraking gekomen met dit forum: Google zoekterm: ''voetbal voorspellingen Valencia''

Dat was het wel denk ik.

Het stikt hier van de gelukkige mensen, welkom !
 

Ska P 187

Well-known member
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts."


Mooi onderschrift, ik moest in eerste instantie aan ?el canario? denken en toen aan mezelf, maar da?s logisch.
 

Fregge

Well-known member
Helaas, mocht je voor de dames komen; die zijn allemaal al weggejaagd. Desalniettemin welkom!

gevegt reageert soms als een wijf, maar dat is iets anders.

Welkom Diamant. Ik schrok wel even van je naam. Ik dacht dat er Dinant stond.
 

Abubakari

Well-known member
Welkom Diamant.
Je komt over als een verstandig persoon, dat je voor Ajax bent is dus ook geen toeval.

Mocht je van voorspellen houden, met je snackachtergrond is de Sat?kroketten Lekker & Gezond Competitie dan wel de place to be.
 
G

Gast

Guest
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts."


Mooi onderschrift, ik moest in eerste instantie aan ?el canario? denken en toen aan mezelf, maar da?s logisch.
De quote is eigenlijk het Dunning-krugereffect in een notendop.
 
G

Gast

Guest
Dinant is de voornaam van een 'zanger' van een verschrikkelijke band. Kane. Niet opzoeken, doe jezelf een plezier
Er gaat bij mij niettemin geen belletje rinkelen.

Ik zal mij op jouw advies het nodige leed besparen.
 
G

Gast

Guest
Welkom Diamant.
Je komt over als een verstandig persoon, dat je voor Ajax bent is dus ook geen toeval.

Mocht je van voorspellen houden, met je snackachtergrond is de Sat?kroketten Lekker & Gezond Competitie dan wel de place to be.
Ik dank u! En dat tweede kan ik zeker bevestigen!

Ik zal mij eens even ori?nteren.
 
Bovenaan