Stel je zelf even voor

SanMark.

Well-known member
En ik elke keer maar denken dat er nieuws op het transferfront is.

Ach alleen de plaatjes zijn off topic.

evihanssen_3.jpg
 

Jef400

Well-known member
Allereerst excuses,

Ik heb voor het posten van mijn eerste berichten over dit topic heen gelezen.

Ik wil me toch, als het nog mag even voorstellen.

Ik ben Jeffrey. 19 jaar oud. Zelf ben ik een voetballiefhebber die ook af en toe een groundhop doet. Mijn favoriete clubs zijn AZ (club van mijn geboortestad) en Sparta Rotterdam (vanwege het publiek wat daar komt. De sfeer en de warmte)
Mijn grootste hobbies zijn voetbal, reizen en af en toe wat geofictie. Ik studeer zelf rechten aan de hogeschool van Amsterdam.

Als een van jullie vragen heeft. Stel ze gerust. Via pb of dit topic maakt me niet uit.
 

Jef400

Well-known member
Niet alleen verzinnen. Maar ook uitwerken. Voor mijn huidige project heb ik geen kaart beschikbaar. Maar dan moet er ook gedacht worden aan het verzinnen hoe cultureel landen zijn. Hoe sportief. Inwoneraantallen. Gedrag van mensheid.
 

Wigboldus

Well-known member
Niet alleen verzinnen. Maar ook uitwerken. Voor mijn huidige project heb ik geen kaart beschikbaar. Maar dan moet er ook gedacht worden aan het verzinnen hoe cultureel landen zijn. Hoe sportief. Inwoneraantallen. Gedrag van mensheid.

Best grappig. Ik maakte vroeger altijd fantasiesteden, plattegronden, zowel 2D als 3D.
 

Fregge

Well-known member
Niet alleen verzinnen. Maar ook uitwerken. Voor mijn huidige project heb ik geen kaart beschikbaar. Maar dan moet er ook gedacht worden aan het verzinnen hoe cultureel landen zijn. Hoe sportief. Inwoneraantallen. Gedrag van mensheid.

Dus George R. R. Martin is een voorbeeld voor jou zeg maar?
 

Jef400

Well-known member
Ik speel nog altijd simcity 4. Ik teken ook wel eens stadions in sketchup (ziet er niet uit overigens) maar het is wel iets interessants waar ik me in mijn vrije tijd thuis mee bezig houd. @Fregge niet eens zo zeer. Meer Wilbert Awdrey. Ik probeer realistische werelden na te bootsen.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Best grappig. Ik maakte vroeger altijd fantasiesteden, plattegronden, zowel 2D als 3D.

Dat vind ik ook wel grappig, want ik dacht dat ik de enige malloot op deze planeet was die dat deed. Ik heb complete landen in kaart gebracht op schaal 1:50.000 :eek:mg:
 

Jef400

Well-known member
Welkom leuk om eens niet de jongste te zijn.

Speel je ook Cities:Skylines?

Nope, ik mis daar het regionale werken. Wat toch een onderdeel is van mijn spelvreugde. Ik probeer eerst districten (regio's in Simcity 4) te maken. Dat bouw ik uit naar deelstaten, en na die deelstaten kom je op een land uit. Zo is bijvoorbeeld mijn fictieve competitiepyramide bij het voetballen in mijn huidige fictieve land ook aardig naar die district een deelstaatindeling ingedeeld.
 
Bovenaan