Stel je zelf even voor

De Wolf

Well-known member
Het enige jammere op dit forum zijn die wannabee-PSV-ers die zeggen dat ze clubjes als Fortuna en HSV aanhangen.

DeftonesJP

New member
Ik ben JanCees, 20 jaar oud en woonachtig in het mooie West-Friesland.
Ik ben fan van FC Volendam en Real Madrid. Zelf speelachtig in de 8ste klasse waar we onderin meespelen. Gelukkig winnen we de derde helft wel vaak.
Qua muziek ben ik fan van Hip Hop en ben ik een expert in het levenslied.

Achtste klasse onderdaan, ik spreek uit ervaring dat je zoiets alleen kan overleven als je een echte liefhebber ben. Welkom!

Gewaagde handtekening trouwens. Zeer uitgesproken.

Marinos

Well-known member
Reserve 8e klasse. Voor iedereen die er geen kloot van kan! :duim: JC, bij welke club speel je? Ik weet toevallig dat ons 3e onder andere bij Hauwert in de 8e klasse zit. Hauwert heeft er in 20 potjes een stuk of 100 tegen.

DeftonesJP

New member
Ik heb het zelf ook gespeeld in het tiende van Be Fair. De jongens zonder kwaliteiten trainden destijds (wij) en de jongens die nog iets konden trainden nooit. Inmiddels 7 jaar later spelen we vijfde klasse door dat er een hoop mensen bij zijn gekomen en een hoop kansloze zijn afgehaakt (ik reken mezelf ook bij deze groep).

Satyr

Administrator
Forumleiding
8e reserveklasse, dat moet in de Randstad zijn dan? Hier in Limburg gaat het niet lager dan 6e Klasse

Bovenaan