Stel je zelf even voor

De Groene Scout

Well-known member
Nee, het is niet de bedoeling dat we ons allemaal weer voorstellen nu we een nieuwe start maken, maar met een nieuwe start komen er misschien toch ook wel echte nieuwe leden binnen.
Zo zie ik ene Suiker Brood voorbij komen.
Voor de echte nieuwe mensen dus dit topic.
Wie ben je, wat denk je hier te vinden, hoe ben je in aanraking gekomen met dit forum, wat zijn je interesses etc etc.
Kortom stel je even voor ......
 

SuikerBrood

Well-known member
Wie ben ik: SuikerBrood (Ik had al een account op DVK met de naam Heerenveen, maar ik dacht ik gebruik de naam die ik altijd gebruik.)
Wat denk je hier te vinden: Hetzelfde als op andere voetbalfora waar ik actief ben. Beetje geouwehoer over voetbal.
Favoriete club: Heerenveen
Interesses: Voetbal, politiek en Windows Phones :cool:
Hoe ben je in aanraking gekomen met dit forum: Ik heb als admin van een ander voetbalforum eens gekeken naar wat de concurrentie en concullega's deden. Zo ben ik hier ook een beetje verzeild geraakt. Stel dat ??n van de twee fora eens inelkaar stort dan heb ik mijzelf ingelezen in de andere. :D

Dat was het wel denk ik.
 

Nik

Member
Is een beetje een lang en nutteloos verhaal. Zou het willen kopieren/plakken van het vorige forum, maar ik dacht te lezen dat alles verloren is gegaan.
 

erka

Well-known member
Methone heeft zich al eerder aangemeld onder de naam Tarqeq. Die hebben we ook direct geband. We weten dat dat dezelfde is omdat Tarqeq een maan van Saturnus is en Methone ook. Dat verzin je niet. Het is een poging van een oud-lid dat we veelal eerder hebben gezien onder verschillende namen, maar uiteindelijk kwam het altijd neer op extreem-rechtse naziposts. Weten jullie wel wie.

Dayang is natuurlijk van harte welkom.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan