Was jij het die gooide? Heel oost 1ste ring wou nog naar noord toe om te matten.Die beker bier glipte gewoon uit mijn hand.
Sorry!
Was jij het die gooide? Heel oost 1ste ring wou nog naar noord toe om te matten.Die beker bier glipte gewoon uit mijn hand.
Sorry!
Dat zag ik, maar helaas durfden ze het niet.Was jij het die gooide? Heel oost 1ste ring wou nog naar noord toe om te matten.
Dat gaat nu gebeurenAZ moet de 2-0 maken en dan lopen ze er zo overheen.
Ik snap werkelijk waar niet waarom PSV - Ajax een kwartier stilgelegd moet worden voor het gooien van 1 bierbekertje naar het veld en waarom er bij FC Twente tegen Sparta een speler van Sparta zijn 2e gele kaart krijgt op het moment dat er (minstens) 20 bierbekertjes zijn kant op worden gegooid.Inconsequent.
Hij 'juichte' al richting het publiek voordat de 1ste beker werd gegooid. Ik had het idee dat hij reaegeerde op iets dat geroepen werd.Ik snap werkelijk waar niet waarom PSV - Ajax een kwartier stilgelegd moet worden voor het gooien van 1 bierbekertje naar het veld en waarom er bij FC Twente tegen Sparta een speler van Sparta zijn 2e gele kaart krijgt op het moment dat er (minstens) 20 bierbekertjes zijn kant op worden gegooid.
Op dat moment stond hij nog 'gewoon' te juichen, zijn reactie richting het publiek kwam pas nadat er was gegooid.
Het stelde niet veel voor, maar Berghuis maakt wel een stootbeweging met zijn elleboog. Dat is gewoon rood.Guti loopt opzichtig tegen de elleboog van Berghuis aan.
Klopt helemaal.Het stelde niet veel voor, maar Berghuis maakt wel een stootbeweging met zijn elleboog. Dat is gewoon rood.
Het stelde niet veel voor, maar Berghuis maakt wel een stootbeweging met zijn elleboog. Dat is gewoon rood.