Speelronde XXX

Zondagmiddag 14:30


  • Totaal aantal stemmers
    13

leo1949

Well-known member
Geen 0 - 1 voor RKC maar 1 - 0 voor AZ en het doelpunt is goedgekeurd.
Maar et was wel een waarschuwing.
 

Jef400

Well-known member
Beide ploegen hebben gescoord. Alleen stond Mijnans geen buitenspel waar dat bij de initiele 0-1 wel zo was.
 

Miramar

Well-known member
Feyenoord speelde de wedstrijd zonder één overtreding te maken. Na Fc Volendam tegen Sparta zijn de Rotterdammers de tweede club in de historie die dit lukt...
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Inconsequent.
Ik snap werkelijk waar niet waarom PSV - Ajax een kwartier stilgelegd moet worden voor het gooien van 1 bierbekertje naar het veld en waarom er bij FC Twente tegen Sparta een speler van Sparta zijn 2e gele kaart krijgt op het moment dat er (minstens) 20 bierbekertjes zijn kant op worden gegooid.
Op dat moment stond hij nog 'gewoon' te juichen, zijn reactie richting het publiek kwam pas nadat er was gegooid.
 

Maasveld

Well-known member
Ik snap werkelijk waar niet waarom PSV - Ajax een kwartier stilgelegd moet worden voor het gooien van 1 bierbekertje naar het veld en waarom er bij FC Twente tegen Sparta een speler van Sparta zijn 2e gele kaart krijgt op het moment dat er (minstens) 20 bierbekertjes zijn kant op worden gegooid.
Op dat moment stond hij nog 'gewoon' te juichen, zijn reactie richting het publiek kwam pas nadat er was gegooid.
Hij 'juichte' al richting het publiek voordat de 1ste beker werd gegooid. Ik had het idee dat hij reaegeerde op iets dat geroepen werd.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Het stelde niet veel voor, maar Berghuis maakt wel een stootbeweging met zijn elleboog. Dat is gewoon rood.

Hier is niet het gelul van de intensiteit? Dan is dit inderdaad rood. Ik ben benieuwd of dit patroon zich voortzet. In Feyenoord shirt had hij diverse malen ook gekke roodwaardige incidentjes en kwam hij er ook vrijwel altijd mee weg.
 
Bovenaan