Speelronde XXX

Zondagmiddag 14:30


  • Totaal aantal stemmers
    13

JMD

Well-known member
Ismael 'rendementloos' Saibari.
Echt ongelooflijk idd. Scoorde de afgelopen 2 duels van Jong PSV wel, maar dat zal dan wel geweest zijn omdat de keeper opzij stapte ofzo...

Opvallend dat Van Rijswijk doelsaldo niet snapt. Ja, PSV heeft bijna het saldo ingelopen, maar als dat nog belangrijk gaat zijn moet PSV verliezen en Ajax winnen en dan heb je sowieso alweer een doelsaldoverschil van 2 (+1 om -1)
 

JMD

Well-known member
Voor het eerst in tijden voelde ik me vrij zeker van een zege van PSV op Ajax, was heel bang dat dat fout zou gaan lopen, maar gelukkig niet...

3x al van Ajax gewonnen. Volgende week winnen en je wint gewoon 4x in 1 seizoen van Ajax....
 

JMD

Well-known member
Straks de enige andere tegenstander waar we nog niet van gewonnen hebben.
Dit PSV is gewoon ijzersterk in toppers. Ook volgende week zijn we gewoon favoriet. Maar goed, vorig jaar was Ajax dat in de finale, had PSV de donderdag ervoor nog tegen Leicester gespeeld en alsnog wonnen we...
 

Jef400

Well-known member
Voor het eerst in tijden voelde ik me vrij zeker van een zege van PSV op Ajax, was heel bang dat dat fout zou gaan lopen, maar gelukkig niet...

3x al van Ajax gewonnen. Volgende week winnen en je wint gewoon 4x in 1 seizoen van Ajax....
PSV na de bekerfinale tegen Sparta. Naar de nummer 5. Dat is een spannend potje. Ajax tegen AZ op dezelfde zaterdagavond 21u. In theorie kan AZ dan weer 2e staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd PSV'ers!

Dan werd ik vorige week als negatieveling weggezet, maar natuurlijk had ik volledig gelijk dat Ajax kansloos zou zijn. Dit Ajax is helemaal niks.

Hopelijk in de Kuip een andere wedstrijd, maar niets wijst daar op. Heel erg snakken naar de zomer en dan een grote schoonmaak.
 

Eef de Kip

Well-known member
PSV’ers gefeliciteerd, bizar hoe je in een jaar tijd van Europese suptop naar Nederlandse subtop afglijdt.
Wat een matig elftal waarbij je aankopen zonder uitzondering het elftal slechter hebben gemaakt.
Alleen Rulli wellicht. Dat wordt een monsterklus komende zomer naar neig er maar dat dit zonder Heitinga moet gaan gebeuren, die heeft tot nu toe geen enkele indruk gemaakt.
 

JMD

Well-known member
PSV na de bekerfinale tegen Sparta. Naar de nummer 5. Dat is een spannend potje. Ajax tegen AZ op dezelfde zaterdagavond 21u. In theorie kan AZ dan weer 2e staan.
Ajax bedoel je neem ik aan...

Ja, kan idd. Kan een belangrijke avond worden. Als PSV wint en Ajax niet is het gat 5/6 punten en met 2 thuisduels tegen Fortuna en Heerenveen voor de boeg is het dan normaal gesproken wel zeker dat PSV 2e wordt. Maar als PSV verliest en Ajax wint ligt Ajax juist weer op koers voor plek 2.
 

JMD

Well-known member
Dan werd ik vorige week als negatieveling weggezet, maar natuurlijk had ik volledig gelijk dat Ajax kansloos zou zijn. Dit Ajax is helemaal niks.
En dan ook nog tegen een PSV dat ook niet echt een topploeg is dit seizoen...
 
Bovenaan