gevegt
Well-known member
De kracht van humor ligt in de afwisseling en de plot twist..Ben je bang dat je dan te laat bent voor de bingo?
Jij bent dus af.
De kracht van humor ligt in de afwisseling en de plot twist..Ben je bang dat je dan te laat bent voor de bingo?
Ja, dat soort lappen tekst ga ik dus echt niet lezen.
Gelukkig maar.Jij bent ook niet mijn doelgroep.
Dat gevegt ga je niet aan?Ja, dat soort lappen tekst ga ik dus echt niet lezen.
En Jamel natuurlijk.Gelukkig maar.
Dan zal Abu het wel lezen.
Kijk, dat is nog eens een leuke woordspeling!Dat gevegt ga je niet aan?
Vanzelfsprekend.En Jamel natuurlijk.
Renze. Held!Erka heb je de jaren 80 en 90 ook meegemaakt ?
Dat waren ook mooie tijden
Silva en Lindgren waren in de winterstop, Suarez niet, die ging al voor het seizoen begon naar Ajax. Heb ik toen nog zien debuteren tegen Slavia in de voorronde CL. Versierde direct een penalty, die Huntelaar miste.Suarez, Silva (allebei staken) en Lindgren (die had een gelimiteerde som) in 1x weg. Toen
Samengevat: erka is een successupporter.Ja, dat soort lappen tekst ga ik dus echt niet lezen.
Dit is zelfs voor mij te makkelijk.,Ik heb zo'n idee dat Heerenveen ook wel een keer dik in de problemen gaat komen zo
Dat is mij al jaren bekend, dus heb ik mijn tijd beter besteed.Samengevat: erka is een successupporter.
Dat zal ongetwijfeld. Die zitten ook al jaren in de grauwe middenmoot nu. Eens een jaartje geen Sydney en je bent al de sjaak.Ik heb zo'n idee dat Heerenveen ook wel een keer dik in de problemen gaat komen zo
Haha! Ik heb het inderdaad net gelezen voordat ik dit las. Mooi geschreven!En Jamel natuurlijk.
Getikt.Haha! Ik heb het inderdaad net gelezen voordat ik dit las. Mooi geschreven!
Je bent zelf getikt.Getikt.