De manier waarop jij voetbal kijkt, lijkt me echt geen reet aan. Vooraf al in de statistieken duiken en dan tot dergelijke conclusies komen, zodat je vooraf al geen verwachtingen hebt en dan tijdens een wedstrijd als dit gaan zitten concluderen van 'zie je wel, wordt toch niets'.Is toch altijd zo bij Heerenveen - Ajax? Laatste nederlaag in Heerenveen voor Ajax was onder Van Basten, daarna 2x gelijk en de rest zeges voor Ajax
In Amsterdam overigens precies hetzelfde, ook daar 2x gelijk en de rest zeges.
Moet bijna wel de club zijn waar AJax het de laatste 15 jaar het het best tegen doet.
Ik weet het niet van elk duel, maar wel van Heerenveen - Ajax. Net als dat ik weet dat Utrecht - Ajax vaker dan gemiddeld juist net goed valt voor Utrecht.De manier waarop jij voetbal kijkt, lijkt me echt geen reet aan. Vooraf al in de statistieken duiken en dan tot dergelijke conclusies komen, zodat je vooraf al geen verwachtingen hebt en dan tijdens een wedstrijd als dit gaan zitten concluderen van 'zie je wel, wordt toch niets'.
Ik had echt geen enkel idee van de laatste 15 ontmoeten in het ALS tussen Heerenveen en Ajax, net als dat ik van zo'n beetje elke andere confrontatie niet precies weet hoe het er statistisch uit ziet. Ik ga gewoon zo'n wedstrijd in, denkende dat Heerenveen een redelijk elftal heeft, met bepaalde wapens waarmee ze het Ajax lastig kunnen maken. Ook wel wetende dat Ajax normaal gesproken favoriet is, maar je hebt ergens toch wel de hoop dat er puntverlies kan ontstaan.
Eindstand 2-4 in Heerenveen. Feyenoord weet wat het moet doen.
Wie is dat ook alweer???
Inprincipe zijn ze er met 1 gelijkspel en alles winnen ook.
Johan Lokhorst, ex-RVC lid van de KNVB.Wie is dat ook alweer???