Speelronde XXV

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond je altijd te pessimistisch inzake Excelsior en de kansen op overleven, want bv Grunn, Cambuur en Emmen zijn echt minder in de basis. Maar ik moet je langzamerhand gelijk gaan geven, ook ik begin te vrezen voor Excelsior...
Excelsior was op voorhand zeker niet beter dan de clubs die jij noemt. Ze waren namelijk vorig seizoen al niet de beste ploeg in de KKD. En dat was met klasbakken als Dallinga, Wieffer en Niemeijer. Die zijn verre van adequaat vervangen, waardoor dit team een stuk minder is dan dat van vorig seizoen. Dat werd in de eerste seizoenshelft verbloemd door enthousiasme en een dosis geluk, maar in deze fase van de competitie zie je duidelijk dat ze gewoon kwaliteit en vooral ervaring tekort komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien ook de trainer voor de rest van de wedstrijd wisselen als je na 36 minuten een driedubbele wissel moet plaatsen.
 

JMD

Well-known member
Pff, had zin in deze pot maar dit is dramatisch joh.
Is toch altijd zo bij Heerenveen - Ajax? Laatste nederlaag in Heerenveen voor Ajax was onder Van Basten, daarna 2x gelijk en de rest zeges voor Ajax
In Amsterdam overigens precies hetzelfde, ook daar 2x gelijk en de rest zeges.
Moet bijna wel de club zijn waar AJax het de laatste 15 jaar het het best tegen doet.
 
Bovenaan