Speelronde XXV

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9

JMD

Well-known member
Excelsior gaat laatste worden. Die pakken dit seizoen geen punt meer. Deze ploeg is zo labiel. Weer een aantal goeie kansen verprutst, maar toch weer op achterstand komen en daarna helemaal als een kaartenhuis in elkaar donderen.
Ik vond je altijd te pessimistisch inzake Excelsior en de kansen op overleven, want bv Grunn, Cambuur en Emmen zijn echt minder in de basis. Maar ik moet je langzamerhand gelijk gaan geven, ook ik begin te vrezen voor Excelsior...
 

stc

Well-known member
PSV heeft nog een appeltje te schillen met Cambuur naar aanleiding van de wedstrijd in Leeuwarden. PSV moet in ieder geval opletten op Johnson. Heeft Cambuur een goede aan denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
En olij uiteraard, if je kiest voor Scherpen
Nu zal je mij niet horen roepen dat Olij in Oranje moet, maar je kunt niet met goed fatsoen Scherpen selecteren en statistisch één van de beste keepers in de Eredivisie dit seizoen passeren.
 

Batigoal

Well-known member
NEC wordt niet zo vaak genoemd, maar die doen het ook keurig en met verzorgd voetbal. Meijer levert echt prima werk. Die mag wel een keer een kans krijgen bij en grotere club.
 

Pascallovic

Well-known member
Silberbauer begon leuk, maar zit inmiddels net zo vast in het moeras als waar al zijn voorgangers die na Ten Hag kwamen terecht zijn gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Kan wel eens een belangrijk punt worden tegen een directe concurrent. In de wetenschap dat Heerenveen zo meteen (zoals altijd) kansloos onderuit gaat tegen Ajax is het gat naar plek 9 nu 7 punten. Dat was 4 punten geweest (en zelfs 3 in het heel onlogische geval dat Heerenveen stunt tegen Ajax) bij een nederlaag.
 

Batigoal

Well-known member
Benieuwd hoe het gaat straks. De sterke vleugels van Heerenveen, Nunnely en Sahraoui, tegenover de zwakke backs van Ajax gaan ongetwijfeld voor problemen zorgen.
 
Bovenaan