Jankbal, het waren ook nooit overtredingen. Nog geen foute beslissing gezien van hem.He, hij fluit een keer voor ons...
Hij staat buitenspel, 100% ja. Vraag me alleen af of die Cambuurspeler daar last van heeft, ze zouden elkaar niet zijn tegengekomen.Buitenspel voor Sangare, hij hindert daar die verdediger.
Mwah, dit is meer ongelukkig, kan je weinig aan doen. Je hebt soms dit soort pechmomenten.Zucht, 2 goals weggeven. Hou maar op en ga in de rust naar huis.
Vanaf de andere kant gezien lijkt dat wel weer meer het geval.Hij staat buitenspel, 100% ja. Vraag me alleen af of die Cambuurspeler daar last van heeft, ze zouden elkaar niet zijn tegengekomen.
Die verdediger kan toch niet vrij de bal wegtrappen?Hij staat buitenspel, 100% ja. Vraag me alleen af of die Cambuurspeler daar last van heeft, ze zouden elkaar niet zijn tegengekomen.
Buitenspel is niet discutabel, vraag is of Sangare hindert bij Smand.Bij buitenspel kijken??? We spelen weer bij een topclub hoor
Had hier meer last van dat ruiter die bal aanraakte.Die verdediger kan toch niet vrij de bal wegtrappen?
Lijkt me niet. Bij Slot was dit nooit teruggedraaid, want dan was Slot weer in de gang langskomen...Ruud weer lopen zeiken. Slot heeft de reputatie, Ruud is Slot in het kwadraat.
Na de 1-1 is PSV veel beter, daarvoor was het gelijk (en bij vlagen Cambuur beter). En idd meer 100% kansen gekregen...Zo dan, Mahi. Wat een rare eerste helft is dit. PSV veel beter, maar Cambuur krijgt ook drie 100% kansen, waarvan ze er maar eentje hebben gemaakt.
Bij Simons zie je zelden verschil idd tussen of het goed of slecht gaat...Simons met zijn jank kop doet me denken aan de wedstrijd in Leeuwarden.