Speelronde XXV

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9

JMD

Well-known member
Penalty PSV. Hands...

Tering zeg, wat dom. Kom je terug in de pot ga je op volleybal...
 

JMD

Well-known member
Een van de domste handsballen ooit.
Jep. Je ziet zo'n handsbal wel eens vaker, maar vooral het moment is totaal debiel, je komt terug bij PSV tot 3-2 en met hoe PSV staat te schutteren achterin is een 3e goal niet eens ondenkbaar en dan doe je dit...
 

Bernardo

Well-known member
Van Kaam heeft wel een mooie toekomst trouwens, die zie ik wel een mooie stap maken van de zomer, helemaal als we degraderen. Fijne voetballer.
 

JMD

Well-known member
Die kop van Simons net toen hij die pingel niet mocht nemen was trouwens priceless... :)
 

Bernardo

Well-known member
Toch hoeven we hier echt niet te verliezen, wat een kansen in een uitwedstrijd bij een topclub.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Toch hoeven we hier echt niet te verliezen, wat een kansen in een uitwedstrijd bij een topclub.
Jep. Klopt.

Zoals bekend heb ik niks met dat XG-gedoe, maar ben wel heel benieuwd hoe het bij dit duel is, de XG's van PSV en Cambuur gaan niet veel uiteen lopen, en misschien is die van Cambuur wel hoger.
 

Pascallovic

Well-known member
Jep. Klopt.

Zoals bekend heb ik niks met dat XG-gedoe, maar ben wel heel benieuwd hoe het bij dit duel is, de XG's van PSV en Cambuur gaan niet veel uiteen lopen, en misschien is die van Cambuur wel hoger.
En toen keek je op flashscore en was de xG van PSV bijna 2x zo hoog als die van Cambuur…
 

JMD

Well-known member
En toen keek je op flashscore en was de xG van PSV bijna 2x zo hoog als die van Cambuur…
:)
Thanks voor de tip. Kende die hele site niet.

Hoe Cambuur aan 1,89 komt en niet aan iets van 3 is me een raadsel. Voor rust 3 100% kansen en na rust staat Johnsen zo ongeveer op de doellijn en hoeft alleen maar in te tikken.
 

Pascallovic

Well-known member
:)
Thanks voor de tip. Kende die hele site niet.

Hoe Cambuur aan 1,89 komt en niet aan iets van 3 is me een raadsel. Voor rust 3 100% kansen en na rust staat Johnsen zo ongeveer op de doellijn en hoeft alleen maar in te tikken.
Moet ergens mijn tussenstanden van de Algerijnse onder 21 competitie vandaan halen. 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bernardo

Well-known member
Tja weer van richting veranderd. Maar goed, volgende week moet het gebeuren, gebeurd het dan niet is het inpakken.
 

gevegt

Well-known member
Zonder Sangaré hadden we gelijk gespeeld. Wat haalt die elke wedstrijd veel ballen weg.

Als Cambuur blijft spelen zoals in de eerste helft, geef ik ze nog wel een kans.
 
Bovenaan